صعود قیمت SNX به بالاترین سطح ۱۵ ماه اخیر: آیا این رشد ادامه خواهد داشت؟

صعود قیمت SNX به بالاترین سطح ۱۵ ماه اخیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ آبان ۱۴۰۲

بیتستان: سینتتیکس یک پلتفرم مبادله توکن، مبتنی بر شبکه اتریوم است که صدور و ترید دارایی‌های ترکیبی را امکان‌پذیر می‌کند. توکن بومی این پروتکل که با نام SNX شناخته می‌شود، در ۲۴ ساعت گذشته رشد کرده و توانسته به بالاترین سطح ۱۵ ماه اخیر خود دست یابد. با صعود قیمت SNX به بالاترین سطح ۱۵ ماه اخیر، ارزش بازار آن به ۱/۰۳ میلیارد دلار رسید.

صعود قیمت SNX به بالاترین سطح ۱۵ ماه اخیر

سینتتیکس یک پلتفرم مبادله توکن، مبتنی بر شبکه اتریوم است. توکن بومی این پروتکل توانسته با یک رشد چشمگیر در 24 ساعت گذشته، خود را به بالاترین سطح ۱۵ ماهه برساند. با این حال، آدرس‌های فعال روزانه (DAA) سیگنال فروش را برای این توکن نشان می‌دهند.

با توجه به داده‌های منتشر شده، در ۲۴ ساعت گذشته توکن SNX بیش از ۲۲ درصد رشد کرده و رشد ماهانه آن نیز به ۸۰ درصد رسیده است. در حال حاضر این توکن در محدوده‌ی ۳/۶۷ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار توکن SNX نیز به ۱/۰۳ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

صعود قیمت SNX به بالاترین سطح ۱۵ ماه اخیر

حجم معاملات SNX نیز ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۱۳۸ درصدی به ۱۶۸ میلیون دلار رسیده. بر اساس داده‌های ارائه شده توسط پلتفرم Santiment، این افزایش در حالی اتفاق افتاده که واگرایی DAA قیمت Synthetix به منفی ۲۴ درصد رسیده است.

داده‌های Santiment افزایش قابل توجهی را در فعالیت نهنگ‌های SNX نشان می‌دهد. بر اساس این داده‌ها، تراکنش‌های نهنگ‌ها به ارزش حداقل ۱۰۰,۰۰۰ دلار از ۳ به ۱۰ معامله در روز رسیده است.

طبق داده‌های Santiment، کل بهره باز دارایی (OI) در روز گذشته افزایش ۵۸ درصدی داشته. در حال حاضر کل بهره باز این دارایی حدود ۴۴/۳ میلیون دلار است.

منبع: u.todaycrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.