سولانا اولین فروش 7 رقمی NFT خود را انجام داد!

اولین فروش سولانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

بازار رمزارزها به شدت داغ است و رقیبان به سرعت در حال رشد و توسعه خود هستند. رقیب یا به نوعی هم می‌توان گفت، قاتل اتریوم یعنی سولانا اولین فروش 7 رقمی NFT خود را ثبت کرد و بیشتر از گذشته به عنوان رقیب اتریوم شناخته شد. این خبر یک  پیشرفت و خیز عظیم برای سولانا محسوب می‌شود و می‌تواند جایگاه آن در بازار را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از اولین فروش سولانا در اختیارتان قرار دهیم.

اولین فروش سولانا

اولین فروش سولانا

بلاک‌چین Solana به تازگی اولین فروش هفت رقمی خود در توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) را ثبت کرد. شرکت مشاوره بلاک‌چین مونروک کپیتال یکی از NFTها را به مبلغ 5،980 SOL (تقریباً 1.1 میلیون دلار) خریداری و موجب شده است که سولانا اولین فروش 7 رقمی خود را در مدت زمان بسیار کمتری از زمان به وجود آمدن، تجربه کند.

توجه کنید که سولانا تنها دو ماه طول کشید تا به چنین نقطه عطفی دست یابد و همین امر به خوبی و صراحت بیان می‌کند که این اکوسیستم با چه سرعتی در حال رشد و نمو است.

بهتر است بدانید که رمز ارز دیجیتالی بسیار محبوب اتریوم که به عنوان لیدر و رهبر رمز ارزهای NFT محسوب می‌شود، بعد از گذشت 3 سال از زمان فعالیت خود توانسته بود به چنین فروشی دست پیدا کند.

توکن SOL در حال حاضر ششمین رمز ارز از نظر ارزش بازار پس از افزایش ناگهانی محسوب می‌شود و توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

در حال حاضر سولانا خود را به عنوان اولین بلاک چین مقیاس پذیر معرفی می‌کند که توانایی رقابت با اتریوم را داراست.

منبع خبر: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.