سولانا در جمع ۱۰ رمزارز برتر بازار: این آلت‌کوین روند صعودی جدیدی را آغاز کرده است؟

بازگشت سولانا به جمع ۱۰ رمزارز برتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ دی ۱۴۰۱

بیتستان: سولانا در چند روز گذشته، همزمان با افزایش قیمت بیت‌کوین به شدت رشد کرده و موفق شده که از رقیب اصلی خود یعنی پالیگان پیشی بگیرد. سولانا با پیشی گرفتن از پالیگان موفق شد که دوباره بعد از مدت‌ها به جمع 10 رمزارز برتر بازار باز گردد. بازگشت سولانا به جمع ۱۰ رمزارز برتر موجب شد تا سرمایه‌گذاران بازار این رمزارز نیز جانی دوباره گیرند.

بازگشت سولانا به جمع ۱۰ رمزارز برتر

سولانا با افزایش قیمت پی‌درپی در سال جدید میلادی توانست از رقیب خود پالیگان (MATIC) پیشی گرفته و از نظر میزان سرمایه‌گذاری در جمع ۱۰ دارایی برتر رمزنگاری شده قرار گیرد.

جالب است بدانید که طبق داده‌های ارائه شده توسط CoinMarketCap، این امر تا دو ماه دیگر نیز غیرممکن به نظر می‌رسید؛ زیرا پالیگان با عملکرد بهتری که داشت، جایگاه سولانا را تصاحب کرده بود.

توکن SOL با افزایش ۱۳۴ درصدی خود در ماه ژانویه ۲۰۲۳ یکی از پیشتازان نرخ رشد در میان ۱۰۰ دارایی بزرگ رمزنگاری بود، در حالی که MATIC در همین بازه زمانی تنها ۲۸/۹ درصد رشد کرده است.

بازگشت سولانا به جمع ۱۰ رمزارز برتر

مقدار سرمایه‌گذاری صورت گرفته در بازار سولانا از ابتدای ۲۰۲۳ تا به امروز ۴/۷ میلیارد دلار افزایش یافته، در حالی که سرمایه‌گذاری روی پالیگان در همین بازه‌ی زمانی فقط ۱/۸۵ میلیارد دلار رشد داشته است. سولانا با این رشد چشم‌گیر، توانست خود را به جمع ۱۰ توکن برتر از نظر سرمایه‌گذاری برساند.

منبع: u.today

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.