سولانا با رشد ۱۴ درصدی و عبور از سطح ۸۶ دلار، به بالاترین سطح در ۱۹ ماه گذشته صعود کرد

صعود سولانا به بالاترین سطح در ۱۹ ماه گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ آذر ۱۴۰۲

بیتستان: رمزارز سولانا در ۲۴ ساعت گذشته، موفق شده بیش از ۱۴ درصد رشد کند و خود را به بالای سطح ۸۶ دلار، بالاترین سطح ۱۹ ماه اخیر برساند. توکن SOL در یک سال گذشته نیز رشد ۶۱۲ درصدی را ثبت کرده و در بین ۱۰۰ رمزارز برتر، بهترین عملکرد سالانه را به خود اختصاص داده است. صعود سولانا به بالاترین سطح در ۱۹ ماه گذشته باعث شده که معاملات روزانه این رمزارز نیز ۱۲۰ درصد افزایش یابد و از مرز ۴.۲ میلیارد دلار بگذرد.

صعود سولانا به بالاترین سطح در ۱۹ ماه گذشته

رمزارز سولانا موفق شده در یک سال اخیر، بیش از ۶۰۰ درصد رشد کند. قیمت این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته نیز بیش از ۱۴ درصد افزایش یافته و از سطح ۸۶.۴ دلار عبور کرده است. در نظر داشته باشید که این سطح، به عنوان بالاترین سطح ۱۹ ماه اخیر سولانا به شمار می‌رود و موفقیت بزرگی برای دارندگان این رمزارز محسوب می‌شود.

به دنبال عبور سولانا از سطح ۸۶ دلار، ارزش بازار این رمزارز نیز به ۳۶.۹۵ دلار رسید و حجم معاملات روزانه آن با رشد ۱۲۰ درصدی از مرز ۴.۲ میلیارد دلار عبور کرد.

سولانا با رشد ۱۴ درصدی و عبور از سطح ۸۶ دلار، به بالاترین سطح در ۱۹ ماه گذشته صعود کرد

این رمزارز در حال حاضر از نظر ارزش بازار، در جایگاه پنجم قرار دارد. جالب است بدانید که توکن SOL در اواسط دسامبر به دلیل کاهش حجم معاملات روزانه و افت شدید قیمت، در رتبه ۱۶ کوین‌مارکت‌کپ قرار داشت.

تحلیلگران دلیل و محرک اصلی این افزایش قیمت را، ورود اولین میم‌کوین به شبکه سولانا یعنی توکن BONK می‌دانند. یکی دیگر از محرک‌های اصلی افزایش قیمت سولانا، به فروش انبوه گوشی‌های هوشمند Solana Sage مرتبط اعلام شده است.

سولانا موبایل در ۱۵ دسامبر اعلام کرده بود که دارندگان گوشی‌های هوشمند Solana Sage در ایردراپ ۳۰ میلیون توکن BONK شرکت داده خواهند شد.

طبق گزارش Santiment، رمزارز Solana به همراه Stacks (STX) و NEAR به عنوان پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال بازار معرفی می‌شود.

جالب است بدانید که سولانا موفق شده برای اولین بار از اتریوم در صرافی غیرمتمرکز (DEX) عبور کند! در حال حاضر، ارزش کل قفل شده (TVL) در شبکه سولانا به بالاترین سطح خود از نوامبر ۲۰۲۲ رسیده که نشان دهنده بهبود قابل توجهی پس از سقوط صرافی FTX است.

منابع: optimisuscrypto.news

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.