رشد 18 درصدی قیمت توکن SUI: نهنگ‌ها شدیدا در حال فعالیت هستند!

رشد 18 درصدی قیمت توکن SUI
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ مهر ۱۴۰۳

بیتستان: سویی (SUI)، بلاک‌چین لایه 1 و پلتفرم قرارداد هوشمند، پیشرفت‌های چشمگیری در بازار کریپتو ثبت کرده. به عنوان مثال در یک حرکت قابل توجه، شبکه سویی از نظر تعداد کل تراکنش‌ها، سولانا (SOL) را پشت سر گذاشته که پیشرفت بزرگی برای آن محسوب می‌شود. همین افزایش تعداد کل تراکنش‌ها، باعث رشد 18 درصدی قیمت توکن SUI شده است.

رشد 18 درصدی قیمت توکن SUI

طبق گزارش پلتفرم آنالیز آن‌چین Trading Copter در X، تعداد کل تراکنش‌های شبکه SUI به 58.37 میلیون رسیده. این رقم 20 میلیون بیشتر از کل تراکنش‌های Solana است که در حال حاضر به 35.41 میلیون می‌رسد. این اولین بار است که SUI به چنین پیشرفتی دست می‌یابد.

این رشد در میزان تراکنش‌های روزانه SUI غیرمعمول است و در فضای گسترده کریپتو مورد توجه قرار گرفته. افزایش تعداد کل تراکنش‌ها موجب رشد قیمت توکن SUI شده. در حال حاضر، این رمزارز با ثبت رشد 18 درصدی در 24 ساعت گذشته با قیمت 2.09 دلار معامله می‌شود.

در نظر داشته باشید که Solana به سرعت بالای پردازش تراکنش‌ها و مقیاس پذیری شناخته می‌شود، اما این رشد عجیب شبکه سویی نشان می‌دهد معامله‌گران به آن اعتماد زیادی پیدا کرده‌اند.

تحلیل‌ها نشان می‌دهند که محرک پشت افزایش قیمت SUI و افزایش تراکنش‌های روزانه در چندین توسعه قابل توجه در بلاک‌چین آن نهفته است. در یک حرکت مهم، SUI در اوایل این ماه یک زیرساخت به نام SCION را راه‌اندازی کرد. این فناوری به عنوان یک جایگزین امن برای پروتکل Broader Gateway عمل می‌کند. هدف از این راه‌اندازی رسیدگی به چالش‌های خطرات مسیریابی اینترنت در وب 3.0 است.

علاوه بر این، اکوسیستم SUI اخیراً شاهد هیاهوی میم‌کوین‌ها بوده؛ چرا که توکن‌هایی مانند Sudeng ،BLUB ،Fud The Pug و hype به طور قابل توجهی رشد کرده‌اند. داده‌های Coingecko نشان می‌دهند که ارزش بازار اکوسیستم میم‌کوین SUI در 24 ساعت گذشته با ثبت رشد 32 درصدی، به 316.8 میلیون دلار رسیده است.

با افزایش محبوبیت SUI در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران، ناظران بازار خوش‌بین هستند که قیمت توکن آن افزایش یابد. پیش‌بینی‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهند اگر قیمت SUI مسیر فعلی خود را حفظ کند، ارزش بازار آن می‌تواند به زودی رشد زیادی کرده و به جمع 10 رمزارز برتر بازار وارد شود.

منبع: thecoinrepublic

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.