انتقال بیش از ۱۵ میلیون دلار XRP به یک صرافی بزرگ: آیا قیمت افزایش می‌یابد؟

انتقال بیش از ۱۵ میلیون دلار XRP به یک صرافی بزرگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ مهر ۱۴۰۲

بیتستان: بر اساس داده‌های منتشر شده توسط Whalealert، بیش از ۱۵ میلیون دلار ریپل از یک کیف پول ناشناخته به صرافی Bitstamp منتقل شده. با وجود انتقال بیش از ۱۵ میلیون دلار XRP به یک صرافی بزرگ قیمت این ارز دیجیتال رشدی نکرده و در محدوده‌ی ۰,۴۸۹۵ دلار معامله می‌شود.

انتقال بیش از ۱۵ میلیون دلار XRP به یک صرافی بزرگ

بر اساس داده‌های منتشر شده توسط Whalealert، بیش از ۳۰ میلیون توکن ریپل از یک کیف پول ناشناخته به صرافی Bitstamp منتقل شده. ارزش این مقدار ریپل منتقل شده، حدود ۱۵/۲ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. این تراکنش موجب تعجب فعالان بازار نشد؛ زیرا صرافی Bitstamp در طی چند هفته گذشته شاهد چندین جابجایی توسط کیف پول‌های ناشناخته بود.

در ۱۷ اکتبر، این صرافی ۳۰ میلیون XRP به ارزش تقریبی ۱۴/۹ میلیون دلار دریافت کرد. تنها دو روز قبل از آن، در ۱۵ اکتبر، انتقال قابل توجه دیگری به مبلغ ۳۰/۲ میلیون XRP به ارزش حدود ۱۴/۷ میلیون دلار انجام شده بود.

جالب است بدانید که در اوایل ماه، دارایی کیف پول‌های بیت استمپ افزایش یافته. هر کدام از این کیف پول‌ها بیش از ۳۰ میلیون XRP، با ارزش‌های بین ۱۵ تا ۱۵/۲ میلیون دلار را در خود جای داده‌اند.

بر اساس داده‌های CoinGecko، با وجود این نقل و انتقالات، قیمت XRP همچنان در زیر ۰.۵ دلار قرار دارد و در حال حاضر با قیمت ۰,۴۸۹۵ دلار معامله می‌شود.

XRP با ارزش بازار بیش از ۲۶ میلیارد دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته‌ی نزدیک به ۸۰۳ میلیون دلاری، یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال باقی مانده است.

منبع: u.today

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.