بنیاد VeChain اعلام کرد که بیش از ۱ میلیار دلار ارز دیجیتال ذخیره کرده است

ذخیره بیش از ۱ میلیارد دلار ارز دیجیتال توسط وی چین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: بنیاد VeChain گزارش سه ماهه اول خود را منتشر کرد که بر اساس آن این بنیاد موفق شده که ۱/۲ میلیارد دلار کریپتو ذخیره کند تا بتواند از قیمت توکن اختصاصی شبکه خود به خوبی محافظت نماید. ذخیره بیش از ۱ میلیارد دلار ارز دیجیتال توسط وی چین شامل انواع استیبل‌کوین‌ها، BTC و ETH می‌شود.

ذخیره بیش از ۱ میلیارد دلار ارز دیجیتال توسط وی چین

وزارت خزانه داری VeChain اخیرا گزارش سه ماهه اول خود را منتشر کرد که نشان می‌دهد ۱/۲ میلیارد دلار ارز دیجیتال ذخیره کرده است. بنیاد VeChain همچنین اعلام کرد که به توسعه زیر ساخت‌های خود در اروپا سرعت بخشیده و آماده استخدام ۱۰۰۰ کارمند و نیروی فنی در ایرلند است.

طبق گزارش منتشر شده، این بنیاد به سرمایه‌گذاران اطمینان داد که خزانه آن‌ها بیش از ۱/۲ میلیارد دلار ارز دیجیتال شامل استیبل‌کوین‌ها، ETH ،BTC و حتی خود VET (توکن بومی وی چین) ذخیره کرده است.

در این گزارش همچنین ذکر شده که ۴/۱ میلیون دلار در سه ماهه دوم هزینه شده که از این میزان، ۱/۸ میلیون دلار برای توسعه تجارت اکوسیستم و ۱/۱ میلیون دلار برای تقویت زیر ساخت‌های اکوسیستم صرف شده است.

در نظر داشته باشید که این بنیاد به درآمد خود در ۳ ماهه اول سال ۲۰۲۲ هیچ اشاره‌ای نکرده است.

وی چین همچنین اقدام به انتشار استیبل‌کوین اختصاصی نیز کرده که VeUSD نام دارد و توسط Stably توسعه یافته. هر VeUSD توسط پول‌های فیات پشتیبانی می‌شود و ارزشی معادل ۱ دلار دارد.

در این گزارش اشاره شد که ارزش معاملات این استیبل‌کوین تا پایان سه ماهه اول به ۵,۲۴۹,۷۸۹ دلار رسیده است.

منبع: cryptopotato

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.