تسنت به دنبال برگزاری کنسرت در متاورس است

کنسرت های مجازی در متاورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰

براساس گزارشات اخیر، غول فناوری چینی به نام Tecent به دنبال ایجاد برنامه‌ای است که بتوانند با استفاده از آن کنسرت های مجازی در متاورس برگزار کنند. برای اطلاع از جزئیات دقیق خبر، با بیتستان همراه شوید.

کنسرت های مجازی در متاورس

براساس گزارشات Qichacha، غول فناوری چینی به نام Tecent به دنبال ایجاد برنامه‌ای است که بتوان با استفاده از آن کنسرت‌های مجازی را در متاورس برگزار کنند. اینکار با همکاری اداره ملی مالکیت فکری چینی انجام می‌شود.

بانک مرکزی چین در ماه نوامبر قوانین سختی را در برابر متاورس و توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) وضع کرده بود. با این حال، علیرغم هشدارها، فناوری چند ملیتی چینی و غول بازی‌های ویدیوئی Tecent، چین را به سمت متاورس هدایت می‌کند.

به گزارش South Chiln Morning Post، شرکت Tecent در اکتبر سال گذشته اطلاعیه‌ای را به کاربران خود ارسال کرده که در رابطه با راه‌اندازی استدیوی جدید F1 زیر مجموعه شرکت TIMI Studios بود. کارمندان چینی و ایالات متحده نیز می‌توانستند از این استدیو استفاده کنند.

در ۳۱ دسامبر سال گذشته، Tecent اولین کنسرت مجازی خود را در متاورس برگزار کرد که بیش از ۱/۱ میلیون بیننده داشت. این شرکت همچنین شرکت Wava را خریداری کرده است که از فناوری ضبط حرکت برای ایجاد کنسرت‌های مجازی واقعی استفاده می‌کند.

کنسرت های مجازی در متاورس

کنسرت‌های Wava در گذشته بسیار موفق بودند. برای مثال، زمانی که The Weeknd در آگوست سال گذشته از خدمات Wava برای پخش زنده یک کنسرت مجازی در TikTok استفاده کرد، تقریبا دو میلیون بیننده جذب کرده بود.

مدیر AML در PBoC، در یک نشست امنیت مالی در مورد خطرات مرتبط با NFTها و متاورس هشدار داد. او ادعا کرد که در صورت عدم نظارت بر این دارایی‌ها می‌توان به راحتی از آن‌ها برای کارهای غیرقانونی استفاده کرد.

منبع خبر: Coinmarketcap

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.