۵ میلیون اتریوم توسط نهنگ‌ها فروخته شد!

فروش ۵ میلیون اتریوم توسط نهنگ ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ مهر ۱۴۰۲

بیتستان: در بحبوحه رکود بازار ارزهای دیجیتال، بزرگترین سهامداران اتریوم دارایی‌های خود را به فروش رساندند. بر اساس گزارشاتی که ارائه شده، نهنگ‌ها بیش از 5 میلیون ETH به ارزش 8/5 میلیارد دلار را وارد صرافی‌ها کرده و فروخته‌اند. به گفته فعالان بازار، فروش ۵ میلیون اتریوم توسط نهنگ ها می‌تواند تاثیر زیادی روی قیمت باارزش‌ترین آلت‌کوین بازار بگذارد.

فروش ۵ میلیون اتریوم توسط نهنگ ها

در بحبوحه رکود بازار ارزهای دیجیتال، بزرگترین سهامداران اتریوم دارایی‌های خود را به فروش می‌رسانند. این سرمایه‌گذاران بیش از 5 میلیون توکن اتریوم به ارزش تقریبی 8/5 میلیارد دلار را فروخته‌اند. طبق داده‌های Santement، این روند از فوریه سال جاری آغاز شده بود.

فروش ۵ میلیون اتریوم توسط نهنگ ها

جالب است بدانید که فروش این مقدار اتریوم توسط نهنگ‌ها، بر قیمت این ارز دیجیتال نیز تاثیر گذاشته. تنها در هفت روز گذشته این رمزارز 4/4 درصد از ارزش خود را از دست داده و اکنون نیز زیر سطح 1600 دلار معامله می‌شود. در مقابل قیمت بزرگترین رمزارز بازار یعنی بیت‌کوین نیز با 1 درصد کاهش قیمت، به سطح 27,250 افت کرده است.

طبق داده‌های CryptoCompare، طی ۱۲ ماه گذشته، بیت‌کوین از نظر رشد قیمت، با ۴۲ درصد افزایش، عملکرد بهتری از اتریوم داشته است.

جالب است بدانید که بنیاد اتریوم، از طریق صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال Uniswap، مهم‌ترین تراکنش سال خود را با فروش 1700 اتر به قیمت 2/73 میلیون دلار انجام داده. با این حال، داده‌های بلاک‌چین اتریوم نشان می‌دهد که بنیاد اتریوم همچنان بیش از 500 میلیون دلار ETH، بیش از 340,000 دلار WETH، حدود 38,000 دلار توکن DAI و 9700 دلار بایننس کوین (BNB) و آلت‌کوین‌های مختلف دیگر در اختیار دارد.

منبع: cryptosnewss

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.