ویلی وو تحلیل‌گر معروف: روند صعودی بیت کوین به پایان نرسیده است!

ویلی وو تحلیل‌گر معروف: روند صعودی بیت کوین به پایان نرسیده است!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ خرداد ۱۴۰۰

ویلی وو (Willy Woo)، تحلیلگر مشهور بیت کوین با وجود ریزش چشم‌گیر قیمت این رمزارز، روز گذشته به چند نکته اشاره کرد که نشان می‌دهند روند گاوی بیتکوین هنوز ادامه دارد. وی در پاسخ به سوال مصاحبه کننده راجع به پایان روند صعودی بیت کوین اظهار داشت که این اتفاق نیفتاده و رالی این رمزارز ادامه دارد.

وو طی مصاحبه‌ای پادکستی که روز گذشته در کانال YouTube What Bitcoin Did منتشر شد به چند نکته از جمله فعالیت‌های اخیر و فعلی در شبکه بیتکوین اشاره کرد و اظهار داشت با توجه به این نکات رالی کلی بیت کوین ادامه دارد. این تحلیل‌گر همچنین خاطرنشان کرد که بسیاری از شاخص‌های کلان نشان می‌دهند روند قیمتی بیت کوین مثبت خواهد بود. وو با اشاره به اطلاعات حاصل شده از نسبت NVT بیت کوین، که فعالیت شبکه بلاکچین را نسبت به مارکت کپ یک دارایی می‌سنجد، اظهار داشت:

سرمایه‌گذاران در شبکه بیت کوین فعالیت بسیار گسترده‌ای دارند. در این روند صعودی هیچ دستکاری وجود ندارد و بیتکوین از سطوح قیمتی پایین تاکنون یک رشد ارگانیک را تجربه کرده است.

وو درباره وضعیت فعلی برترین رمزارز بازار گفت:

ما فعلا در اواسط بازار گاوی بیتکوین قرار داریم و این سقوط موقتی است.

براساس اطلاعات وب سایت TradingView پیش از این در ماه آوریل قیمت بیت کوین به حدود ۶۵۰۰۰ دلار رسید و بعد از آن به زیر ۵۰۰۰۰ ریزش داشت. سپس قبل از سقوط تا نزدیکی سطح ۳۰۰۰۰ دلار قیمت این رمزارز مجددا به نزدیکی ۶۰ هزار دلار رسید. بنابراین می‌توان گفت که این جست‌وخیزهای قیمتی جزئی از روند طبیعی بازار صعودی است.

وو در ادامه خاطرنشان کرد:

به نظر من بازیابی قیمت ممکن است کمی زمان ببرد اما با توجه به کیفیت بالای شبکه‌ی بلاکچین بیت کوین، در نهایت این اتفاق می‌افتد و می‌توان گفت که همه چیز خوب است.

این تحلیل‌گر اظهار داشت که تارگت بعدی و قیمت دقیق بیت کوین به روند آن در روزهای آینده بستگی دارد اما انتظار دارد که قیمت این رمزارز در نهایت به بالای ۱۰۰ هزار دلار برسد. 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.