رشد ۷۰ درصدی حجم معاملات XRP: ریپل آغاز کننده بولران ۲۰۲۴ خواهد بود؟

رشد ۷۰ درصدی حجم معاملات XRP
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ مهر ۱۴۰۳

بیتستان: در ۲۴ ساعت اخیر، قیمت توکن ریپل (XRP) بیش از ۶ درصد رشد کرد و به سطح ۰٫۶ دلار رسید. حجم معاملات ۲۴ ساعته آن نیز بیش از ۷۰% افزایش یافته و در حدود ۲٫۲۴ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. افزایش قیمت و رشد ۷۰ درصدی حجم معاملات XRP نشان می‌دهند که این ارز دیجیتال روند نزولی را پشت سر گذاشته است.

رشد ۷۰ درصدی حجم معاملات XRP

توکن بومی شبکه ریپل یعنی توکن XRP، به عنوان پرسودترین رمزارز بزرگ بازار ظاهر شده، زیرا ارزهای دیجیتال بزرگ دیگر، کندل‌های قرمز ثبت کردند و افت قیمت داشتند.

XRP صبح روز یکشنبه بیش از ۶% رشد کرد و خود را از فشار فروش و روند نزولی حاکم، رها کرد. این در حالی است که بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در ۲۴ ساعت گذشته کاهش جزئی داشتند.

این ارز دیجیتال با رشدی که داشت، به سطح مقاومتی ۰٫۶۳ دلار رسید و سپس به محدوده ۰٫۶۲ دلار بازگشت. XRP در زمان انتشار این خبر با میانگین قیمت ۰٫۶۲۵ دلار معامله می شود.

طبق داده‌های Coinglass، بیش از ۱٫۵۶ میلیون دلار موقعیت معاملاتی روی توکن XRP در ۲۴ ساعت گذشته باز شده که ۱٫۲۴ میلیون دلار از پوزیشن‌های تسویه شده (۷۹%)، پوزیشن‌های خرید هستند.

XRP توانسته در ۳ ماه اخیر از BTC پیشی بگیرد، زیرا قیمت ارز دیجیتال بومی ریپل در ۹۰ روز گذشته ۳۰% افزایش یافته، اما قیمت BTC تنها ۴% رشد کرده است.

با نگاهی به کل بازار، ارزش بازار جهانی کریپتو ۰٫۷۷% کاهش یافته و به ۲٫۲۹ تریلیون دلار رسیده. حجم کلی معاملات ۲۴ ساعته نیز کاهش ۳۳ درصدی را نشان می‌دهد.

منبع: cryptopolitan

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.