قیمت بیت کوین تا تابستان، به ۲۷ هزار دلار می‌رسد؟

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

یکی از طرفداران اصلی بیت‌کوین به رسانه‌ها گفت که این رمزارز در شش ماه آینده بیش از ۲۰۰ درصد رشد خواهد داشت.

تام لی، بنیان‌گذار شرکت تحقیقاتی مشاوران جهانی فاند استرت، روز چهارم فوریه در مصاحبه‌ای با یاهو فاینانس اظهار کرد که یک فاکتور تکنیکال صعودی، او را درباره‌‌ پتانسیل کوتاه مدت بیت‌کوین واقعا خوشبین کرده است.

لی توضیح داد که بیت‌کوین در ماه ژانویه ۲۶ درصد رشد داشت که قابل ملاحظه‌ است، اما همچنین میانگین متحرک ۲۰۰ روزه خود را دوباره به دست آورده است. او خاطر نشان کرد:

«همان‌طور که می‌دانید، این مسأله مهمی است، زیرا هر کسی که در این حوزه به صورت حرفه‌ای فعالیت داشته باشد می‌داند که وقتی رمزارزی از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه خود عبور کند، به بازار گاوی برمی‌گردد. هر زمان که بیت‌کوین به میانگین ۲۰۰ روزه خود برگردد، رشد شش ماهه آن ۱۹۷ درصد خواهد شد.»

طبق گزارش کوین‌تلگراف، میانگین متحرک ۲۰۰ روزه، از گذشته در بسیاری از بازارها وجود داشته است.

 بیت‌کوین در ۲۰۲۰ می‌تواند بیشتر از ۲۰۱۹ برای سرمایه‌گذاران سودآوری داشته باشد!

در حقیقت، بیت‌کوین در ماه ژانویه حدود ۳۰ درصد رشد کرده و به قیمت ۹۴۵۰ دلار رسید. از نظر برخی از تحلیل‌گران، این ژانویه، موفقیت‌آمیزترین ژانویه از سال ۲۰۱۳ میلادی بوده است که می‌تواند نشان‌دهنده‌ی یک دوره‌ی گاوی بلند مدت باشد.

لی همچنین اظهار کرد که سال ۲۰۲۰ میلادی نسبت به سال گذشته می‌توان سود بیشتری نصیب سرمایه‌گذاران کند.

مانند بسیاری، وی عنوان کرد که هاوینگ پاداش بیت‌کوین که در ماه می اتفاق می‌افتد، می‌تواند به عنوان کاتالیزور قیمت این رمزارز عمل کند چرا که این رویداد باعث می‌شود که میزان بیت‌کوین‌های استخراج شده نصف شود.

گفتنی است یک مدل پیش‌بینی قیمت مبتنی بر تاریخ، به نام نسبت سهم به جریان (Stock-to-Flow) نیز پیش‌بینی می‌کند که هاوینگ باعث می‌شود که یک بول ران اتفاق بیفتد و تا سال ۲۰۲۱ میلادی قیمت بیت‌کوین به ۱۰۰ هزار دلار برسد.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.