ارز دیجیتال ریپل و رشد قیمتی که ادامه‌دار به نظر می‌رسد!

تحلیل قیمت ریپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

قیمت ریپل اخیراً در حال رشد بوده و به بالاتر از ۰٫۲۶۵۰ و ۰٫۲۷۲۰ دلار رسیده است. قیمت این رمزارز همچنان در حال رشد است و اگر بتواند از مرز ۰٫۲۸۱۰ دلار عبور کند به راحتی می‌تواند به ۰٫۳۰۰۰ دلار برسد.

قیمت ریپل به سطح جدیدی در سال ۲۰۲۰ میلادی صعود کرد و با ۰٫۲۸۱۱ دلار معامله شد و این صعود قیمتی همچنان ادامه دارد. قیمت ریپل در زمان نزول نیز در نزدیکی ۰٫۲۷۳۰ و ۰٫۲۷۰۰ دلار باقی ماند و به خوبی  مورد حمایت قرار گرفت.

یک مثلت کلیدی ایجاد شده با مقاومت نزدیک ۰٫۲۷۸۸ در نمودار ساعتی زوج ریپل و دلار آمریکا وجود دارد. (طبق داده‌های Kraken)

این جفت احتمالاً با شکستن منطقه مقاومت ۰٫۲۸۱۰، با سرعت به سوی ۰٫۳۰۰۰ دلار پیش می‌رود.

افزایش قیمت ریپل می‌تواند به سرعت پیش رود!

در چند روز گذشته، قیمت ریپل در بالای مقاومت ۰٫۲۶۵۰ دلار افزایش چشم‌گیری داشته است. قیمت رمزارز ریپل حتی سطح مقاومت ۰٫۲۷۲۰ و ۰٫۲۷۵۰ دلار را نیز شکست.

سرانجام در بالای سطح ۰٫۲۸۰۰ دلار یک شکست قیمت رخ داد و قیمت آن بالاتر از میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته حرکت کرد. یک سطح بالای جدید در سال ۲۰۲۰ میلادی در نزدیکی ۰٫۲۸۱۱ دلار به دست آمد و در حال حاضر نیز قیمت ریپل در حال افزایش است.

در زیر سطح ۲۳٫۶ درصدی فیبوناچی اصلاحی موج اخیر از سطح پایین ۰٫۲۷۱۶ دلار تا سطح بالای ۰٫۲۸۱۱ دلار رسیده است. با این حال، قیمت در حال یافتن سطوح مقاومت بالاتر از ۰٫۲۷۲۰ دلار و ۰٫۲۷۱۰ دلار است.

علاوه بر این، یک مثلت کلیدی ایجاد شده با مقاومت نزدیک به ۰٫۲۷۸۸ دلار در نمودار ساعتی در جفت ریپل و دلار تشکیل شده است. در صورت تثبیت قیمت، شانس زیادی وجود دارد که مقاومت مثلث بشکند و قیمت ریپل به ۰٫۲۸۰۰ برسد.
تحلیل قیمت ریپل

گاوهای ریپل نیاز دارند تا منطقه مقاومت بالاتر از ۰٫۲۸۱۰ دلار برسند تا به سوی قیمت‌های بالاتر حرکت کنند. در این مورد، قیمت به احتمال زیاد به سطح‌های ۰٫۲۸۸۰ و ۰٫۲۹۲۰ دلار می‌رسد. مانع اصلی بعدی برای گاوها نزدیک به سطح ۰٫۳۰۰۰ دلار است.

گاوها همچنان در عمل باقی می‌مانند!

در حرکت نزولی، حمایت‌های بسیاری در نزدیکی منطقه ۰٫۲۷۰۰ دلار وجود دارد. علاوه بر این، سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصدی موج اخیر از سطح پایین ۰٫۲۶۱۷ تا سطح بالای ۰٫۲۸۱۱ دلار در ۰٫۲۷۱۴ دلار است.

هر گونه ضرر بیشتر ممکن است قیمت را به سمت منطقه پشتیبانی ۰٫۲۶۹۵ سوق دهد. اگر ریپل نتواند بالاتر از حمایت ۰٫۲۶۹۵ باقی بماند، می‌تواند تا ۰٫۲۶۸۰ دلار سقوط کند. در این مورد، قیمت ممکن است تا منطقه ۰٫۲۶۰۰ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته ادامه پیدا کند.

شاخص‌های تکنیکال:

میانگین متحرک همگرا واگرا (MACD) ساعتی- MACD برای ریپل/دلار آمریکا احتمالاً به سمت منطقه‌ی گاوی حرکت خواهد کرد.

شاخص قدرت نسبی یا همان RSI  :RSI برای ریپل/دلار آمریکا در حال حاضر در حال افزایش است و به زودی می‌تواند به سطح ۶۰ برسد.

سطح‌های حمایتی مهم: ۰٫۲۷۱۵، ۰٫۲۶۹۵ دلار، و ۰٫۲۶۲۰ دلار.

سطح‌های مقاومتی مهم: ۰٫۲۸۰۰ دلار، ۰٫۲۸۱۰ دلار و ۰٫۲۸۸۰ دلار.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.