آیا رشد ۱۰ درصدی رمزارز مانا در روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت؟

رشد ۱۰ درصدی رمزارز مانا در ۲۴ ساعت گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

بیتستان: رشد ۱۰ درصدی رمزارز مانا در ۲۴ ساعت گذشته توجه سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال و تحلیلگران زیادی را جلب کرد. قیمت این توکن بعد از رشدی که داشت، به سطح ۰/۵۱۹۳ دلار رسید و در نمودار آن نیز می‌توان آغاز روند صعودی را مشاهده کرد. حال سوال این است که آیا توکن مانا می‌تواند روند صعودی خود را حفظ کند؟

رشد ۱۰ درصدی رمزارز مانا در ۲۴ ساعت گذشته

مانا؛ آلت‌کوین محبوب بازار ارزهای دیجیتال، در ۲۴ ساعت گذشته رشد قابل توجهی را از خود نشان داده است. این آلت‌کوین با رشد ۱۰ درصدی که داشت، توانست خود را به سطح ۰/۵۱۹۳ دلار برساند. تحلیلگران نیز بیان می‌کنند که در نمودار این توکن نشانه‌هایی از آغاز یک روند صعودی دیده می‌شود.

مانا از آلت‌کوین‌های پر طرفدار بازار است؛ اما در سه ماهه چهارم سال گذشته، بیش از ۹۱ درصد افت داشت. با وجود اینکه این رشد برای جبران ضرر و زیان ذکر شده کافی نیست؛ اما انگیزه سرمایه‌گذاری را در افراد به وجود می‌آورد.

از دلایل رشد قیمت این توکن می‌توان به پیشرفت شبکه Decentraland اشاره کرد.

همانطور که می‌دانید، این شبکه اخیرا اقدامات جدیدی از جمله افتتاح یک فروشگاه و مهمانی متاورسی در ۱۹ می با دی جی محبوب دیلیون فرانسیس را انجام داده. همین نیز منجر به افزایش قیمت اخیر مانا شده است.

نه تنها مانا بلکه بسیاری از آلت‌کوین‌های بازار از توکن بومی پلتفرم اکسی اینفینیتی گرفته تا توکن پلتفرم سندباکس در ۲۴ ساعت گذشته رشد کرده‌اند. رشد فعلی این توکن‌ها در حالی که بیت‌کوین روند نزولی دارد، نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران به آلت‌کوین‌ها علاقه پیدا کردند.

منبع: u.today

مانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.