خبر خوب برای دارندگان فلوکی‌اینو: این میم‎‌کوین ۱۰۰ درصد رشد کرد!

رشد ۱۰۰ درصدی قیمت FLOKI
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

بیتستان: به دنبال رشد قیمت بیت‌کوین، بازار میم‌کوین‌ها نیز به شدت داغ شده. یکی از میم‌کوین‌هایی که به دنبال رشد بیت‌کوین، افزایش شدید قیمت را تجربه کرده، توکن FLOKI است. قیمت این توکن تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته. جالب است بدانید که به دنبال رشد ۱۰۰ درصدی قیمت FLOKI ارزش کل قفل شده آن نیز به ۳۶۶ میلیون دلار رسید.

رشد ۱۰۰ درصدی قیمت FLOKI

قیمت Floki به دنبال رشد بیت‌کوین جهش شدیدی را تجربه کرد. بر اساس داده‌های موجود، این میم‌کوین تنها در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد کرده و به سطح ۰.۰۰۰۰۹۴۹ دلار رسیده. به دنبال این افزایش قیمت، توجه سرمایه‌گذاران نیز به این توکن جلب شده است.

در حال حاضر رشد روزانه این میم‌کوین به ۹۵ درصد افت کرده و در محدوده‌ی ۰.۰۰۰۱۱۶ دلار معامله می‌شود.

این رشد نشان‌دهنده پویایی بازار میم‌کوین فلوکی در میان تمامی ارزهای دیجیتال موجود در بازار است. با فراتر رفتن ارزش کل قفل شده Floki از ۳۶۶ میلیون دلار، این اکوسیستم پیشرفت قابل توجهی را تجربه می‌کند.

با توجه به داده‌های منتشر شده، افزایش TVL اکوسیستم میم‎‌کوین فلوکی را از سایر میم‌کوین‌های موجود در بازار مانند دوج‌کوین، په په، شیبااینو و بونک متمایز کرده است. قدرت و پیشرفت اکوسیستم Floki نه تنها اعتبار آن را در بازار کریپتو افزایش داده، بلکه این اکوسیستم را برای رشد پایدار و بلندمدت آماده می‌کند.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.