خبر خوب برای دارندگان Pepe: این میم‌کوین ۱۱ درصد رشد کرد

رشد 11 درصدی قیمت میم کوین PEPE- بیتستان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳

بیتستان: با توجه به داده‌های منتشر شده، میم‌کوین Pepe در ۲۴ ساعت گذشته، رشد ۱۱ درصدی ثبت کرده. جالب است بدانید که این رشد باعث شده پپه از تمامی میم‌کوین‌های بازار در رشد روزانه پیشی بگیرد. به دنبال رشد ۱۱ درصدی قیمت میم کوین PEPE تا سطح ۰.۰۰۰۰۱۲۹ دلار رشد کرد.

رشد ۱۱ درصدی قیمت میم کوین PEPE

با توجه به داده‌های coinmarketcap، میم‌کوین پپه (PEPE) با وجود افت قیمت بسیاری از رمزارزهای بازار توانسته 11 درصد رشد کند. در حال حاضر این میم‌کوین در محدوده‌ی ۰.۰۰۰۰۱۲۹ دلار معامله می‌شود.

با این رشد، حجم معاملات آن نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ۱.۲۷ میلیارد دلار رسیده که نشان‌دهنده رشد ۵۰ درصدی نسبت به هفته‌ی گذشته است.

نه تنها حجم معاملات، بلکه ارزش بازار PEPE نیز تحت تاثیر این رشد قرار گرفته و افزایش 9 درصدی را ثبت کرده. در حال حاضر ارزش بازار این میم‌کوین ۵٫۴۳ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

رشد 11 درصدی قیمت میم کوین PEPE

انتقال 200 میلیارد PEPE به ارزش حدود 2.8 میلیون دلار توسط یک نهنگ بلافاصله پس از پامپ قیمت به صرافی بای‌بیت یکی از دلایل شدت گرفتن این رشد بود.

یکی دیگر از دلایل افزایش PEPE، فهرست شدن این میم‌کوین در صرافی رمزارز پیشرو Coinbase است.

طبق گفته‌ی فعالان بازار، پپه امروز در مقایسه با دوج‌کوین (DOGE)، شیبااینو (SHIB)، فلوکی‌اینو (FLOKI) و داگ ویف هت (WIF)، پرفروش‌ترین میم‌کوین بازار است.

منبع: crypto.news

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.