میم کوین WIF نزدیک به 45 درصد رشد کرد!

میم کوین WIF چهل و پنج درصد رشد کرد!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲

بیتستان: توکن WIF افزایش قیمت 45 درصدی را در 24 ساعت گذشته تجربه کرد و از ۱.۰۵ دلار به ۲.۱۲ دلار رسید. جالب است بدانید که رشد ۴۵ درصدی میم کوین WIF، پس از اعلام فهرست شدن این توکن در صرافی بایننس رخ داد. اما آیا این رشد ادامه خواهد داشت؟

رشد ۴۵ درصدی میم کوین WIF

بر اساس داده‌های منتشر شده، قیمت توکن WIF در 24 ساعت گذشته نزدیک به 45 درصد رشد کرده و به سطح 2.12 دلار رسیده است.

به گفته فعالان بازار، افزایش اخیر قیمت dogwifhat ناشی از آغاز پشتیبانی صرافی بایننس از این توکن بوده است. پس از اعلام این خبر، توکن WIF از 1.5 به 1.8 دلار رسید که نشان‌دهنده تأثیر فوری اخبار بر احساسات سرمایه گذاران محسوب می‌شود.

با این حال، با سقوط بیت‌کوین پس از رسیدن به بالاترین سطح تاریخی خود، این توکن یک پسرفت موقتی را تجربه کرد و قیمت آن به سطح 1.057 دلار رسید. علیرغم این نوسانات کوتاه مدت، dogwifhat امروز با افزایش 45 درصدی به 2.12 دلار رسید.

رشد ۴۵ درصدی میم کوین WIF

این توکن در یک هفته اخیر بیش از ۱۶۰ درصد، در یک ماه اخیر بیش از ۸۴۰ درصد و در یک سال اخیر بیش از ۱۱۰۰ درصد رشد کرده است. این رشد پایدار نشان می‌دهد که توکن WIF قبل از لیست شدن در بایننس، توانسته توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند.

رشد ۴۵ درصدی میم کوین WIF

در نتیجه رشد اخیر قیمت، ارزش بازار dogwifhat نیز افزایش قابل توجهی را تجربه کرد و با ۴۱.۴۶ درصد افزایش به ۲,۱۱۷,۲۳۹,۵۵۲ دلار رسید.

این رشد قابل توجه، توکن WIF را به جایگاه ۵۲ در رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار رسانده. علاوه بر این، حجم معاملات این توکن نیز شاهد افزایش چشمگیری بوده و با رشد ۱۶۲.۶۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۱,۲۹۹,۶۴۱,۷۸۲ دلار رسیده است.

این فعالیت معاملاتی بالا، توکن WIF را از نظر حجم معاملات ۲۴ ساعته به رتبه ۲۴ رسانده که نشان دهنده افزایش علاقه و نقدینگی پیرامون توکن است.

یکی از دلایل افزایش قیمت این توکن، محبوبیت فزاینده ارزهای دیجیتال الهام گرفته شده از میم‌کوین‌هایی مانند Dogecoin و Shiba Inu است.

علاوه بر لیست شدن در صرافی بایننس، رشد قیمت بیت‌کوین نیز یکی دیگر از دلایل افزایش اخیر قیمت WIF بوده است.

منبع: captainaltcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.