رشد 15 درصدی قیمت Wormhole: روند رو به رشد تا کی ادامه خواهد داشت؟

رشد 15 درصدی قیمت Wormhole
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیتستان: بر اساس گزارشات ارائه شده از Coingape، قیمت توکن بومی Wormhole  که با نماد W شناخته می‌شود، در 24 ساعت گذشته رشد 15 درصدی را ثبت کرده. به گفته فعالان بازار رشد 15 درصدی قیمت Wormhole به دنبال آپدیت های بلاک چینی رخ داده است.

رشد 15 درصدی قیمت Wormhole

با توجه به داده‌های موجود، Wormhole تنها در 24 ساعت گذشته رشد 15.94 درصدی را ثبت کرده. به دنبال این رشد ارزش بازار این آلت‌کوین نیز به 1 میلیارد دلار رسید. به گفته فعالان بازار، اگر روند رو به رشد این ارز دیجیتال ادامه‌دار باشد، احتمال دارد این آلت‌کوین به جمع 70 رمزارز برتر بازار بپیوندد. در حال حاضر این توکن با افت جزئی با قیمت 0.6071 لار رسیده است.

با توجه به گزارشات منتشر شده، رشد قیمت توکن W ناشی از پشتیبانی شدن این توکن در بلاک‌چین‌هایی مانند Solana ،Ethereum ،Arbitrum ،Optimism و Base بوده است.

به گفته فعالان بازار، آغاز پشتیبانی این بلاک‌چین‌ها از توکن W منجر به رشد قیمت شده و قابلیت انتقال یکپارچه را در میان اکوسیستم‌های مختلف ارائه داده است.

رشد 15 درصدی قیمت Wormhole

به دنبال این رشد، حجم معاملات نیز در 24 ساعت رشد 181 درصدی را ثبت و به 295,402,125 دلار رسیده. جالب است بدانید که با وجود این رشد، توکن W همچنان 61.53 درصد نسبت به بالاترین قیمت خود (1.61 دلار) افت را نشان می‌دهد.

اگر Wormhole موفق شود تا 48 ساعت آینده مقاومت 0.6700 دلاری را بشکند، به احتمال زیاد، فشار خرید به شدت افزایش خواهد یافت.

منبع: Coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.