تحلیلگران مطرح بازار: قیمت ریپل (XRP) 1500 درصد رشد خواهد کرد

پیش بینی رشد 1500 درصدی XRP
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ فروردین ۱۴۰۳

بیتستان: تحلیلگران شرکت Capt Toblerone پیش‌بینی جالبی را برای XRP مطرح کرده‌اند. با توجه به این پیش‌بینی، احتمالا قیمت XRP رشد 1500 درصدی را تجربه می‌کند. به دنبال مطرح شدن پیش بینی‌ رشد 1500 درصدی XRP، هیجانات موجود در بازار ارزهای دیجیتال و همچنین علاقه کاربران به خرید این رمزارز نیز افزایش یافته است.

پیش‌بینی‌ رشد 1500 درصدی XRP

به دنبال رشد قیمت بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال، تحلیلگران نیز روند کلی بازار و همچنین بسیاری از توکن‌ها را بررسی کرده‌اند. با توجه به بررسی‌های انجام شده، بسیاری از تحلیلگران احتمال رشد 1500 درصدی قیمت XRP را مطرح نمودند.

به گفته شرکت Capt tolblerone، قیمت ریپل با رشد 1500 درصدی تا جولای 2024 به 10 دلار خواهد رسید. جالب است بدانید که در حال حاضر این رمزارز در محدوده‌ی 0.62 دلار معامله می‌شود.

به‌دنبال مطرح شدن این پیش‌بینی، جیک گاگین نیز پیش‌بینی خود را برای روند قیمت این رمزارز محبوب مطرح نمود. به گفته جیک گاگین، در آینده نه چندان دور قیمت ریپل به 5 دلار می‌رسد. هدف بعدی نیز 10 دلار است.

پیش‌بینی رشد 1500 درصدی XRP

با توجه به گزارشات منتشر شده از شرکت capt toblerone، در اواخر سال 2017 نیز قیمت ریپل به شدت افزایش یافته و به بالاترین سطح خود یعنی 3.84 دلار رسیده بود. تحلیلگران این شرکت عملکرد ریپل را در سال 2017 بررسی کرده و بیان نمودند که شباهت‌هایی در نمودار سال 2017 و نمودارهای کنونی وجود دارد و احتمال رشد قیمت به شدت بالا است.

گفتنی است که تحلیلگرانی مانند Dark Defender و EGRAG با این پیش بینی موافق نیستند. به گفته این تحلیلگران نیز قیمت XRP تا سطح 17 دلار رشد می‌کند.

منبع: newsbtc

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.