قیمت GROK نزدیک به 25 درصد رشد کرد!

رشد 25 درصدی قیمت GROK
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیتستان: براساس گزارشات ارائه شده، قیمت توکن GROK در 24 ساعت گذشته نزدیک به 25 درصد افزایش یافته و به سطح 0.01434 دلار رسیده. به دنبال رشد 25 درصدی قیمت GROK، علاقه کاربران برای خرید این میم‌کوین نیز بیشتر شده است.

رشد 25 درصدی قیمت GROK

ارز دیجیتال گروک، یکی از میم‌کوین‌های محبوب در بازار ارزهای دیجیتال است که از ربات چت هوش مصنوعی گروک (Grok) ایلان ماسک الهام گرفته شده؛به دنبال انتشار پستی توسط ایلان ماسک در پلتفرم X در رابطه با چت بات گروک، نزدیک به 25 درصد رشد کرد و خود را به سطح 0.01434 دلار رساند. در حال حاضر نیز با افت جزئی، در سطح 0.0129 دلار معامله می‌شود.

جالب است بدانید که پست منتشر شده توسط ایلان ماسک هیچ ربطی به این ارز دیجیتال نداشت، با این وجود قیمت افزایش یافته است.

رشد 25 درصدی قیمت GROK

به دنبال این رشد، میم‌کوین گروک توانست سطح حمایت خود یعنی 0.007688 دلار را بشکند. با شکست این سطح نیز یک الگوی دو کف در نمودار این ارز دیجیتال تشکیل شد. این الگو معمولا نشان دهنده آغاز روند صعودی است.

رشد 25 درصدی قیمت GROK

به گفته فعالان بازار، اگر روند صعودی این میم‌کوین آغاز شود، احتمال رشد تا سطح 0.01365 دلار وجود دارد. شایان ذکر است که در حال حاضر قیمت GROK از میانگین‌های متحرک ساده 50 روزه و 200 روزه فراتر رفته.

با توجه به داده‌های موجود، شاخص قدرت نسبی (RSI) افزایش و به منطقه اشباع خرید در 79 رسیده. این رشد نشان دهنده افزایش فشار خرید است. اگر گاوها به خرید این میم‌کوین ادامه دهند، احتمال دارد قیمت به سطح 0.2146 دلار هم برسد.

منبع: insidebitcoins

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.