افزایش ۲۵ درصدی قیمت BONK: دلیل این رشد ناگهانی چیست؟

افزایش ۲۵ درصدی قیمت BONK
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ تیر ۱۴۰۳

بیتستان: با توجه به داده‌های موجود در Coinmarketcap، توکن بونک در ۲۴ ساعت گذشته روند صعودی به خود گرفته و توانسته ۲۵ درصد رشد کند. به دنبال رشد ۲۵ درصدی قیمت BONK، ارزش بازار آن نیز افزایش یافت و به ۱.۷۷ میلیارد دلار رسید.

افزایش ۲۵ درصدی قیمت BONK

قیمت ارز دیجیتال BONK که یک میم‌کوین مبتنی بر بلاک‌چین سولانا است، پس از اعلام برنامه توکن سوزی توسط تیم توسعه دهنده، ۲۵ درصد افزایش یافت. با توجه به اعلامیه تیم توسعه دهنده قرار است در فرایند توکن سوزی ۴۸ میلیارد BONK سوزانده شود.

این ارز دیجیتال که در ابتدا با روند نزولی مواجه و حمایت آن در کف روزانه ۰.۰۰۰۰۲ دلار تثبیت شده بود، پس از پیشنهاد توکن سوزی، افزایش قابل توجهی را تجربه کرد. این حرکت باعث تغییر احساسات سرمایه‌گذاران شد. در نتیجه تغییر احساسات سرمایه‌گذاران نیز ارزش بازار ۲۴ درصد افزایش یافته و به ۱.۷۷ میلیارد دلار رسیده است.

افزایش ۲۵ درصدی قیمت BONK

در حال حاضر این ارز دیجیتال در محدوده‌ی 0.00002657 دلار معامله می‌شود. جالب است بدانید که همزمان با این افزایش، حجم معاملات توکن BONK نیز رشد ۱۵۱.۶۳ درصدی را ثبت و به سطح ۵۱۶.۴۳ میلیون دلار رسیده. همین رشد نشان‌دهنده علاقه مجدد سرمایه‌گذاران به این ارز دیجیتال است.

در حالی که این پیشنهاد (برنامه توکن سوزی) در انتظار تأیید نهایی است، تأثیر بسیار زیادی بر روند قیمت این میم‌کوین گذاشته. توکن سوزی‌های قبلی به طور تاریخی منجر به تعدیل‌های مثبت قیمت شده که نشان‌دهنده اعتماد سرمایه‌گذاران به مدیریت توکن و استراتژی بازار است.

ناظران بازار نسبت به پتانسیل BONK برای آزمایش مجدد بالاترین قیمت خود که در مارس ثبت شده بود، خوشبین هستند. توکن سوزی BONK، اعتماد سرمایه‌گذاران و ارزش بازار را به میزان قابل توجهی افزایش داده که نشان‌دهنده‌ی حرکت صعودی قوی و پتانسیل برای سودهای بیشتر است.

منبع: cryptotimes

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.