خبر خوب برای دارندگان YGG: قیمت این توکن ۲۵۰ درصد رشد کرد!

رشد ۲۵۰ درصدی قیمت توکن YGG
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲

بیتستان: قیمت YGG در هفت روز گذشته تقریبا ۲۵۰ درصد افزایش یافته. با رشد ۲۵۰ درصدی قیمت توکن YGG سرمایه‌گذاران بازار نیز اقدام به خرید این توکن کرده‌اند. به دنبال این رشد، قیمت توکن به ۰/۵۸۹ دلار رسیده است.

رشد ۲۵۰ درصدی قیمت توکن YGG

پلتفرم Yield Guild Games یکی از سازمان‌های غیر متمرکز خودمختار در بازار ارزهای دیجیتال است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن بر روی توکن‌های غیر قابل تعویض سرمایه‌گذاری کنند.

این پلتفرم یک توکن بومی به نام YGG دارد که در ۷ روز گذشته افزایش ۲۵۰ درصدی را تجربه کرده است. با این افزایش، سرمایه‌گذاران بازار نیز اقدام به ذخیره آن کرده‌اند.

طبق گزارشات ارائه شده، در ۴ روز گذشته Wintermute Trading در مجموع ۱۱/۱ میلیون YGG به ارزش ۶/۷ میلیون دلار خریداری کرده. در حال حاضر این شرکت بیش از ۲/۵ میلیون توکن YGG دارد.

علاوه بر این، Youbi Capital نیز دیروز ۱ میلیون توکن YGG (613 هزار دلار) را به صرافی بایننس منتقل کرده و در حال حاضر ۱۱/۶ میلیون توکن YGG به ارزش ۷/۱۱ میلیون دلار در اختیار دارد.

رشد ۲۵۰ درصدی قیمت توکن YGG

چندین شرکت دیگر نیز بر روی این توکن سرمایه‌گذاری کرده‌اند. بر اساس داده‌های Coinmarketcap، با این رشد قیمت توکن به ۰/۵۸۹ دلار رسیده است.

رشد ۲۵۰ درصدی قیمت توکن YGG

منبع: coincu

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.