رشد 27 درصدی حجم معاملات ADA: این رشد تاثیری بر قیمت خواهد گذاشت؟

رشد 27 درصدی حجم معاملات ADA
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ تیر ۱۴۰۳

بیتستان: بر اساس داده‌های موجود، از اوایل صبح امروز روند نزولی در بازار حاکم شده و قیمت بسیاری از رمزارزهای برتر بازار کاهش شدیدی را تجربه می‌کنند. در میان این افت، حجم معاملات کاردانو رشد 27 درصدی را ثبت کرده. با رشد 27 درصدی حجم معاملات ADA، بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار به رشد قیمت این ارز دیجیتال امیدوار شدند.

رشد 27 درصدی حجم معاملات ADA

رمزارز ADA با افزایش قابل توجه ۲۷ درصدی حجم معاملات، توجه‌ها را به خود جلب کرده. به گفته فعالان بازار ارزهای دیجیتال، این رشد نشان دهنده افزایش احساسات مثبت سرمایه‌گذاران به این رمزارز است.

این رشد، ADA را از سایر ارزهای دیجیتال پیشرو که قیمت‌شان در حال کاهش بوده، متمایز کرده است. برخلاف افزایش حجم معاملات، قیمت ADA در 24 ساعت گذشته با کاهش 3.45 درصد به 0.3819 دلار رسیده و ارزش کل بازار آن نیز به زیر 14 میلیارد دلار سقوط کرده است.

این رشد در حالی رخ داده که بیت‌کوین (BTC)، به عنوان بزرگ‌ترین ارز دیجیتال، در همین مدت زمان با کاهش بیش از 0.8 درصدی به سطح 60,714 دلار رسیده است.

با وجود کاهش قیمت، افزایش حجم معاملات نشانگر فعالیت قوی بازار و پتانسیل رشد آتی است.

رشد 27 درصدی حجم معاملات ADA

افزایش اخیر حجم معاملات ADA را می‌توان به برنامه‌های استراتژیک کاردانو برای رشد اکوسیستم آن نسبت داد. چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، در ویدیویی که منتشر کرده، از ایجاد یک کمیته قانون اساسی موقت به عنوان گام مهمی جهت تقویت ساختار حکومتی کاردانو و ترویج رشد و ثبات در آینده خبر داده است.

منبع: crypto-news-flash

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.