قیمت توکن TON تلگرام ۱۳ درصد افزایش یافت

رشد ۱۳ درصدی قیمت توکن TON تلگرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ آبان ۱۴۰۱

با وجود نوسانات شدید بازار، توکن TON در ۷ روز گذشته توانست ۱۳ درصد رشد کند. همچنین قیمت این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته ۳/۲۸ درصد افزایش یافته است. یکی از دلایل اصلی رشد ۱۳ درصدی قیمت توکن TON تلگرام را می‌توان سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون دلاری یکی از بازارسازان پیشرو دانست. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

TON، بلاک‌چین اختصاصی تلگرام، با وجود نوسانات اخیر بازار همچنان در حال پیشرفت است. می‌توان گفت این پروتکل اوپن سورس یکی از معدود اکوسیستم‌هایی بود که پس از فاجعه‌ی FTX سرپا مانده است.

توکن TON نیز طی هفته گذشته روند صعودی بسیار خوبی به خود گرفت و توانست طی این هفت ۱۳ درصد رشد کند. قیمت این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته ۳/۲۸ درصد افزایش یافته که در مقایسه با بیت‌کوین، ۲/۲۲ درصد و اتریوم، ۳/۰۹ درصد بیشتر رشد کرده است.

توکن TON با داشتن پشتوانه‌ای مانند تلگرام توانسته روند صعودی خود را حفظ کند. علاوه بر این، یک بازارساز (MMA) پیشرو بلاک‌چین، مبلغ هنگفتی را برای حمایت از اکوسیستم TON سرمایه‌گذاری کرده است که این قضیه می‌تواند یکی دیگر از دلایل پیشرفت روز افزون این بلاک‌چین باشد.

خرید نام کاربری ۵۰۰ هزار دلاری

بازار حراج نام کاربری تلگرام این روزها شدیدا گرم شده و حجم معاملات بسیار زیادی در این راستا ثبت شده است. بسیاری از کاربران برای خرید بهترین نام‌های کاربری با هم رقابت می‌کنند. با این حال یک نام کاربری توجه بسیاری از اعضای جامعه کریپتو را به خود جلب کرده که آن هم نام کاربری “Dogecoin” است.

طبق اطلاعات بازیابی شده در ۱۷ نوامبر، یک کاربر ناشناس نام کاربری میم‌کوین “Dogecoin” را به قیمت ۳۵۰ هزار TON خریداری کرد. این مقدار توکن در حال حاضر معادل تقریباً ۵۴۶ هزار دلار ارزش داد.

البته نام کاربری @auto گرانترین نام کاربری اعلام شده که فردی ناشناس آن را به مبلغ ۹۰۰ هزار TON (تقریباً ۱٫۴۳ میلیون دلار) خریداری کرده است.

رشد ۱۳ درصدی قیمت توکن TON تلگرام

سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون دلاری بازارساز پیشرو

بازارساز محبوب DWF Labs وارد همکاری جدیدی با بلاک‌چین TON شده است. در این همکاری جدید، پروتکل اوپن سورس TON توسط این بازارساز پشتیبانی خواهد شد. برادران دوروف افرادی بودند که پیام‌رسان تلگرام را در سال ۲۰۱۸ تأسیس کردند. بعد از تاسیس این پیامرسان به TON واگذار شد و از آن زمان تاکنون در این انجمن، حفظ و گسترش داده شده است.

برنامه سرمایه‌گذاری DWF Labs شامل ۵۰ سرمایه‌گذاری اولیه خواهد بود. در طی ۱۲ ماه آینده نزدیک به ۱۰ میلیون دلار برای حمایت از این بلاک‌چین هزینه خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود مشارکت DWF Labs باعث افزایش حجم توکن TON در پلتفرم‌های مختلف شود. البته این امر بیشتر به افزایش تعداد کاربران اکوسیستم کمک زیادی نیز خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود حجم معاملات این بلاک‌چین شدیدا افزایش یابد.

در زمان نگارش این خبر، حجم معاملات ۲۴ ساعته توکن TON به ۱۱,۹۵۶,۶۷۲ دلار رسیده است. البته این بازارساز قصد دارد با ایجاد بازار فرابورس، حجم معاملات را بیشتر کند.

منبع: newsbtc

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.