رشد ۳۰ درصدی قیمت هلیوم: آیا قیمت این توکن می‌تواند از ۵ دلار عبور کند؟

رشد ۳۰ درصدی قیمت هلیوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ شهریور ۱۴۰۱

بیتستان: گزارشات اخیر خبر از رشد ۳۰ درصدی قیمت هلیوم می‌دهند. با این رشد تحلیلگران بازار پیش بینی می‌کنند که احتمال عبور از ۵ دلار نیز وجود دارد. برای اطلاع از جزئیات دقیق خبر در ادامه با ما همراه باشید.

رشد ۳۰ درصدی قیمت هلیوم

بر اساس گزارشات، ارز دیجیتال هلیوم (HNT) به روند صعودی خود بازگشته است. این توکن با بازگشت به سطح حمایتی ۳/۴ دلار، موجب شد تا احتمالات تحلیلگران مبنی بر رسیدن قیمت این رمزارز به 5 دلار قدرت بگیرد.

بر اساس نمودار قیمتی هلیوم، این توکن از ماه آگوست روند نزولی داشت؛ به طوری که در این ماه با کاهش ۵۹/۶ درصدی به ۳/۳۲ دلار رسیده بود.

افزایش قیمت هلیوم

علیرغم افت قیمت بیت‌کوین، HNT شروع به رشد کرده است. این توکن با رشد ۳۰ درصدی خود توانست به سطح ۳/۳۲ دلاری بازگردد. با توجه به داده‌های ارائه شده توسط COINMARKETCAP، قیمت HNT در زمان نگارش این خبر ۰/۷۷ درصد افزایش یافته است.

گفتنی است که نه تنها قیمت بلکه حجم معاملات این توکن نیز افزایش یافته پپ. با ادامه‌دار بودن خرید توسط سرمایه‌گذاران، احتمالات مربوط به رشد تا ۱۹ درصد نیز بیشتر شد.

پیش‌بینی می‌شود که قیمت هلیوم پس از رسیدن به ۵/۹ دلار تا ۳/۲۶ دلار افت کند. با توجه به نمودار قیمتی هلیوم، قیمت این توکن در بازه زمانی ۳۰ روزه ۹ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

رشد 30 درصدی هلیوم

منبع: newsbtc

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.