قیمت توکن ALT بیش از 30 درصد رشد کرد

جهش ۳۰ درصدی قیمت توکن ALT
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ بهمن ۱۴۰۲

بیتستان: ALT، توکن بومی بلاک‌چین Altlayer در یک هفته‌ی گذشته، بیش از 30 درصد رشد کرده. به دنبال جهش ۳۰ درصدی قیمت توکن ALT، ارزش بازار آن نیز به 380 میلیون دلار رسید.؛ اما چرا این توکن رشد کرده است؟

جهش ۳۰ درصدی قیمت توکن ALT

ALT، توکن بومی بلاک‌چین Altlayer، از زمان راه اندازی شاهد یک روند صعودی قدرتمند بوده. بر اساس گزارشات منتشر شده، قیمت Altlayer (ALT) در 24 ساعت گذشته 8 درصد افزایش یافته و در حال حاضر با قیمت 0.3452 دلار معامله می‌شود. ارزش بازار آن نیز در حال حاضر، به 380 میلیون دلار رسیده است.

در نمودارهای هفتگی نیز قیمت ALT نزدیک به 28 درصد افزایش یافته است.

AltLayer، یک پروتکل غیرمتمرکز است که استقرار راه حل‌های جمع‌آوری و مقیاس‌بندی را برای توسعه‌دهندگان اتریوم آسان می‌کند. تیم توسعه‌دهنده توکن ALT نیز ایردراپ پروژه را راه‌اندازی کرده‌اند و قرار است توکن‌هایی به ارزش بیش از 100 میلیون دلار را بین اعضای جامعه واجد شرایط توزیع کنند.

AltLayer که با شبکه‌های مقیاس‌بندی موجود مانند Arbitrum ،Optimism و Polygon سازگار است، ویژگی منحصر به فرد «Rollups-as-a-A-service» را برای ادغام‌های مقیاس‌بندی سفارشی ارائه می‌دهد.

جهش ۳۰ درصدی قیمت توکن ALT

جالب است بدانید که یکی از اصلی‌ترین دلایل این رشد، لیست شدن توکن در لانچ پول بایننس است. معاملات توکن ALT در روز پنجشنبه آغاز شده و با افزایش 11.7 درصدی، به ارزش فعلی 0.3126 دلار رسیده. حجم معاملات توکن نیز بیش از 652 میلیون دلار افزایش یافته است.

جهش ۳۰ درصدی قیمت توکن ALT

توکن ALT ابزار اصلی بلاک‌چین AltLayer است که عملکردهای مختلفی را در اکوسیستم انجام می‌دهد. AltLayer با موفقیت 22.8 میلیون دلار از طریق دو برنامه فروش خصوصی توکن، با 18.50 درصد از کل عرضه توکن ALT به ترتیب با قیمت‌های 0.008 دلار USD/ALT و 0.018 دلار USD/ALT به فروش رسانده است.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.