قیمت توکن BONK افت شدیدی را ثبت کرد!

افت شدید قیمت توکن BONK
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ بهمن ۱۴۰۲

بیتستان: میم‌کوین بونک (BONK) یکی از میم‌کوین‌های محبوب بازار ارزهای دیجیتال است که در 7 روز گذشته بیش از 18 درصد افت کرده. این در حالی است که میزان افت قیمت این توکن در 10 روز گذشته نیز به 33 درصد رسیده! اما دلیل اصلی افت شدید قیمت توکن BONK در این مدت زمان کم چیست؟

افت شدید قیمت توکن BONK

با توجه به داده‌های ارائه شده توسط Coinglass، قیمت توکن BONK به پایین‌ترین سطح خود در 10 روز گذشته رسیده. به گفته این منبع، سود باز (Open Interest) این توکن از 10 ژانویه شروع به کاهش کرده و از آن زمان تاکنون بیش از 33 درصد افت داشته است. در حال حاضر این توکن در محدوده‌ی 0.00001185 دلار معامله می‌شود.

سود باز (Open Interest) یک شاخص مهم در بازارهای مالی و بورس است که به تعداد کل قراردادهای معوق برای یک دارایی خاص (از قراردادهای اختیاری گرفته تا قراردادهای آتی برای کالاها یا ارزها) اشاره دارد. امروز سود بازار آتی این توکن به 2.97 میلیون دلار رسیده است.

افت شدید قیمت توکن BONK

کاهش این شاخص بونک نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران به مرور زمان از بازار آن خارج می‌شوند و اعتمادشان را به این توکن از دست داده‌اند.

قیمت BONK در 15 دسامبر 2023 پس از افزایش 2900 درصدی در عرض یک ماه، به 0.000024 دلار رسید؛ اما از آن زمان، ارزش BONK به شدت سقوط کرده. طبق داده‌های CoinMarketCap، قیمت BONK در ماه گذشته نیز 42 درصد کاهش یافته بود.

افت شدید قیمت توکن BONK

AMBCrypto بیان کرده که بازار BONK تا کنون با احساسات سرمایه‌گذاران حرکت کرده. اگر احساسات معامله‌گران به این توکن منفی باشد، تعداد موقعیت‌های معاملاتی که بسته می‌شود، افزایش می‌یابد. در نتیجه قیمت توکن نیز افت می‌کند.

افت شدید قیمت توکن BONK

بر اساس داده‌های موجود، دلیل این افت قیمت شدید، خروج سرمایه از بازار این توکن در ده روز گذشته است.

با این حال، طبق گزارشات AMBCrypto در نمودار روزانه قیمت BONK می‌توان دید که علیرغم کاهش قیمت توکن در هفته گذشته، ارزش برخی از شاخص‌های کلیدی افزایش یافته و یک واگرایی صعودی در نمودار روزانه توکن ایجاد شده است.

با وجود این افت، جریان پول آن به بالای خط صفر یعنی 0.18 رسیده، یعنی شاخص جریان پول توکن (MFI) در منطقه اشباع خرید قرار دارد.

افت شدید قیمت توکن BONK

به گفته فعالان بازار، هنگامی که قیمت یک دارایی در حالی که CMF و MFI آن بالا می‌رود، سقوط کند، نشانه‌ای از یک روند معکوس بالقوه است. این نشان می‌دهد که امکان دارد فشار خرید توکن بیشتر شود که در نهایت می‌تواند قیمت را فشار داده و روند نزولی را بشکند.

منبع: ambcrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.