قیمت توکن FLR بیش از 35 درصد رشد کرد!

رشد ۳۵ درصدی قیمت توکن FLR
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ دی ۱۴۰۲

بیتستان: فلر (Flare) یک بلاک‌چین لایه یک و سازگار با ماشین مجازی اتریوم است و از مکانیسم گواه اثبات سهام (POS) استفاده می‌کند. Google Cloud به عنوان اعتبارسنج و ارائه‌دهنده زیرساخت به بلاک‌چین Flare پیوسته است. این اقدام موجب رشد ۳۵ درصدی قیمت توکن FLR شده و فعالان بازار معتقدند که همکاری گوگل با این پروژه ارز دیجیتال می‌تواند باعث رشد بیشتر آن گردد.

رشد ۳۵ درصدی قیمت توکن FLR

فلر (Flare) یک بلاک‌چین لایه یک و سازگار با ماشین مجازی اتریوم است و از مکانیسم گواه اثبات سهام استفاده می‌کند. Google Cloud به عنوان اعتبارسنج و ارائه‌دهنده زیرساخت به بلاک‌چین Flare پیوسته است.

این غول فناوری به عنوان یک مشارکت‌کننده در Flare Time Series Oracle (FTSO) برای ارائه داده‌های زمانی قیمت ارزهای دیجیتال، فعالیت خواهد کرد.

Flare که به عنوان “بلاک‌چین اختصاصی برای داده” شناخته می‌شود، به توسعه دهندگان امکان دسترسی به داده‌های غیرمتمرکز از طریق سیستم اوراکل را می‌دهد.

جیمز ترومانس رئیس WEB3 در گفتگوی خود بیان کرده:

دسترسی به داده‌ها در مقیاس بزرگ برای افزایش موارد استفاده مرتبط با بلاک‌چین و پذیرش جهانی بیشتر این فناوری مهم است. تبدیل شدن Google Cloud به اعتبارسنج در شبکه Flare به حمایت از این ماموریت کمک خواهد کرد.

در واکنش به این خبر، قیمت توکن بومی شبکه فلر که با نماد FLR شناخته می‌شود، بیش از ۳۵ درصد رشد کرد. بر اساس داده‌ها، در حال حاضر این توکن در محدوده‌ی ۰.۰۲۱۱۹ دلار معامله می‌شود.

گفتنی است که سال گذشته نیز Google Cloud همکاری خود با LayerZero را آغاز کرده بود. ترومانس در گفتگو با Blockhead بیان کرده که این پروتکل قابلیت همکاری و ارتباطات بین بلاک‌چین‌های مختلف را از طریق Oracle فراهم می‌کند.

منبع: blockhead

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.