رشد 40 درصدی قیمت کادنا: چه عواملی باعث رشد قیمت کادنا (Kadena) شدند؟

افزایش ۴۰ درصدی قیمت کادنا بعد از لیست شدن در صرافی های بزرگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰

داده‌های ارائه شده از Cointelegraph marketcaps و Tradingview افزایش ۴۰ درصدی قیمت کادنا بعد از لیست شدن در صرافی های بزرگ را نشان می‌دهند. کادنا یکی از رمزارزهایی است که در زمان افت بازار، رشد کرده است. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات دقیق مطلع شوید.

کادنا (Kadena) یکی از پروژه‌هایی است که با وجود افت اخیر در بازار ارزهای دیجیتال، رشد کرده است. داده‌های ارائه شده از Cointelegraph marketcaps و Tradingview نشان می‌دهد که حجم معاملات کادنا با افزایش ۷۸۴ درصدی به ۳۲۵ میلیون دلار رسیده. علاوه بر این قیمت آن نیز با رشد ۴۰ درصدی به ۸/۲۸ دلار رسیده است.

افزایش ۴۰ درصدی قیمت کادنا ب

لیست شدن در صرافی‌های بزرگ مانند صرافی بایننس، راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز در شبکه کادنا و برنامه‌های اعلام شده‌ی آن برای آینده از جمله دلایل رشد قیمت این توکن هستند.

لیست شدن کادنا در صرافی بایننس

یکی از دلایلی که منجر به رشد چشمگیر کادنا شد، فهرست شدن در صرافی بایننس است که در ۱۱ مارس اعلام شده است.

لیست شدن کادنا در صرافی بایننس

پس از اعلام این خبر، حجم معاملات روزانه کادنا افزایش یافته است.

راه‌اندازی پروژه‌های جدید در شبکه کادنا

دلیل دومی که منجر به رشد قیمت شده، راه‌اندازی صرافی‌های غیرمتمرکز جدید در اکوسیستم کادنا مانند Kaddex است. علاوه بر این، Kaddex اخیرا اعلام کرده با Simpex همکاری خواهد کرد.

راه‌اندازی پروژه‌های جدید در شبکه کادنا

یکی دیگر از پروژه‌هایی که اخیرا با کادنا ادغام شده، Hyperecent Launchpad است. این پلتفرم راه‌اندازی پروژه‌های جدید در شبکه کادنا را آسان می‌کند.

برنامه‌های اعلام شده در نقشه‌ی راه آینده، یکی دیگر از دلایل رشد قیمت

دلیل دیگری که به رشد قیمت کادنا کمک کرده، اعلام برنامه‌های مربوط به آینده این پروژه است که شامل راه‌اندازی NFTهای بومی می‌شود.

رشد با برنامه‌های نقشه راه آینده

پیشرفت‌های دیگری که برای آینده کادنا در نظر گرفته شده، شامل راه‌اندزی توکن‌های بومی مانند kETH، kBTC و kUSD، توسعه زیرساخت‌های وام دهی و راه‌اندازی یک طرح برای استخراج است.

علاوه بر این، توسعه دهندگان این پروژه اعلام کردند که قصد دارند شبکه‌های آزمایشی تحت عنوان پل میان زنجیره‌ای به نام Kadena Ethereum ایجاد کنند.

منبع خبر: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.