توکن ACS در 24 ساعت گذشته 55 درصد رشد کرد!

رشد ۵۵ درصدی توکن ACS
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

بیتستان: توکن ACS در 24 ساعت گذشته بیش از 55 درصد رشد کرده. بر اساس گزارشات، رشد ۵۵ درصدی توکن ACS ناشی از اعلام کاربردهای جدید توکن‌های غیرقابل تعویض وثیقه (cNFT) بود. به دنبال این رشد قیمت توکن به ۰.۰۰۳۲۱ دلار رسید.

رشد ۵۵ درصدی توکن ACS

اکسس پروتکل (Access Protocol) یک پروتکل مبتنی بر Solana است که با هدف ایجاد روشی جدید برای درآمدزایی سازندگان محتوا ایجاد شده. در آخرین آپدیت خود دو مورد استفاده جدید را برای cNFTها، معرفی کرد.

طبق گزارشات، از این پس کاربران می‌توانند با استفاده از cNFTها از امکانات جدید برای توزیع محتوا و کسب درآمد بهره‌مند شوند. به دنبال اعلام راه‌اندازی این قابلیت، قیمت توکن بیش از 55 درصد رشد کرد.

رشد ۵۵ درصدی توکن ACS

این حرکت با هدف ایجاد انگیزه در تعامل و تقویت فعالیت کاربران در داخل اکوسیستم انجام شده است.

رشد ۵۵ درصدی توکن ACS

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، قیمت ACS در 24 ساعت گذشته بیش از 55 درصد رشد کرده و به سطح  ۰.۰۰۳۳۳ دلار رسید. در حال حاضر نیز میزان رشد روزانه توکن 16.62 درصد است.

در یک هفته اخیر نیز توکن بیش از 37 درصد رشد کرده و در حال حاضر نیز در محدوده‌ی ۰.۰۰۳۲۱ دلار معامله می‌شود. ناگفته نماند که قیمت این توکن نسبت به سال گذشته افت ۶۴/۳۸ درصدی دارد.

توکن ACS که در سال ۲۰۲۱ تأسیس شده، پلتفرمی است که به ارائه راه حل‌های دسترسی غیرمتمرکز برای سازندگان محتوا، توسعه دهندگان و کاربران اختصاص یافته است.

منبع: crypto.news

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.