بیش از ۵ میلیون اتر در اتریوم ۲ سپرده‌گذاری شده است!

بیش از ۵ میلیون اتر در اتریوم ۲ سپرده‌گذاری شده است!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ تیر ۱۴۰۰

براساس توییتی که اخیرا توسط حساب توییتری ولیدیتورهای اتریوم ۲ منتشر شده است، روز گذشته ۵ تیر ماه (۲۶ ژوئن)، میزان اتر (ETH) واریز شده در قرارداد Ethereum 2.0 به بالاترین حد خود یعنی ۵,۹۱۷,۳۱۴ واحد اتر رسید.

با توجه به قیمت فعلی اتر، ارزش این سپرده‌گذاری چیزی حدود ۱۰,۲۶۷,۰۱۲,۱۷۵ دلار است و ۵/۰۸ درصد از کل موجودی در گردش اتریوم را تشکیل می‌دهد. 

شایان ذکر است که تعداد ولیدیتورهای (اعتبارسنج‌) فعال در فاز صفر پروژه اتریوم ۲ در حال حاضر ۱۷۵,۸۶۲ نفر بوده و ۸,۱۶۱ اعتبارسنج دیگر نیز در صف انتظار قرار دارد.

 

گفتنی است که کاربران در حال واریز کردن اترهای خود در قرارداد اتریوم ۲ هستند تا به محض اجرایی شدن بروزرسانی ETH 2.0 و تغییر پروتکل دومین شبکه بزرگ بلاکچینی از اثبات کار به اثبات سهام، به یکی از اعتبارسنجان این شبکه تبدیل شوند.

در زمان نوشتن این خبر اتر با قیمت حدود ۱,۸۶۰ دلار در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ لیست شده است. برترین آلت‌کوین بازار در ۲۱ ژوئن (۳۲ خرداد) به زیر سطح قیمتی ۲۰۰۰ دلار رسید و اکنون این سطح به یک مقاومت برای اتر تبدیل شده است. پس از آن اتر چندین بار تلاش کرد تا از این مقاومت فراتر رود‌ اما موفق نشد.

روز گذشته قیمت اتر به سطح ۱۷۰۰ و‌ امروز نیز به ۱۸۰۰ دلار رسید که دقیقا مشابه رنج قیمتی است که این رمرزارز پیش از رسیدن به رکورد ۴,۳۶۲ دلاری در اسفند ۱۳۹۹ (مارس ۲۰۲۰) در آن قرار داشت. حال باید ببینیم آیا اتر می‌تواند مجددا به رکورد خود در اسفند سال گذشته دست یابد یا همچنان برای رسیدن به آن تقلا خواهد کرد. نظر شما چیست؟

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.