جهش 59 درصدی میم‌کوین TURBO: این رشد ادامه خواهد داشت؟

رشد 59 درصدی میم کوین TURBO
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ خرداد ۱۴۰۳

بیتستان: بر اساس گزارشات ارائه شده، قیمت میم‌کوین توربو در 24 ساعت گذشته با 59 درصد افزایش به 0.006681 دلار رسیده. همزمان با رشد 59 درصدی میم کوین TURBO حجم معاملات آن نیز 14 درصد افزایش یافته و به 239.4 میلیون دلار رسیده است.

رشد 59 درصدی میم کوین TURBO

با توجه به داده‌های موجود در Coinmarketcap، قیمت میم‌کوین TURBO در 24 ساعت گذشته با رشد 59 درصدی به سطح 0.006681 دلار رسیده و حجم معاملات آن 14 درصد افزایش یافته است.

رشد 59 درصدی میم کوین TURBO

علت اصلی این افزایش، لیست شدن توکن توربو در صرافی Cryptology Exchange عنوان شده است.

میم‌کوین توربو به عنوان اولین میم‌کوین ساخته شده با هوش مصنوعی شناخته می‌شود و لقب اولین میم‌کوین ساخته شده با هوش مصنوعی، که به هنرمندان دیگر امکان می‌دهد از هوش مصنوعی برای بیان خلاقیت خود استفاده کنند، باعث جذابیت بیشتر این ارز دیجیتال گشته است.

با توجه به گزارش‌ها، جامعه طرفداران توربو از 23 اردیبهشت ماه در حال خرید این میم‌کوین هستند. این پروژه قصد دارد تا به جمع 10 میم‌کوین برتر راه یابد.

رشد 59 درصدی میم کوین TURBO

قیمت توربو در پنج روز گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته؛ به طوری که از 0.001516 دلار در 22 اردیبهشت به بالاترین رقم تاریخی خود یعنی 0.006113 دلار رسیده است.

همانطور که در نمودار آن دیده می‌شود، قیمت این توکن تنها چند ساعت پیش به 0.0070 دلار نزدیک شد، اما سپس با یک اصلاح جزئی روبرو گردید.

با نگاهی به شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز می‌توان افت قیمتی را مشاهده کرد که با کاهش قیمت همخوانی دارد. معامله گران هنوز به پتانسیل رشد بیشتر این پروژه اعتقاد دارند.

منبع: insidebitcoins

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.