دلیل رشد بیش از 6 درصدی قیمت توکن رندر در 24 ساعت گذشته چه بود؟

رشد بیش از 6 درصدی قیمت توکن رندر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ خرداد ۱۴۰۲

بیتستان: توکن رندر در چند روز گذشته روند خوبی را پشت سرگذاشته و توانسته در 24 ساعت گذشته، 6/19 درصد رشد کند. به گفته تحلیلگران، رشد بیش از 6 درصدی قیمت توکن رندر احتمالا ناشی از ادغام جدیدی باشد که قرار است در شبکه این توکن راه‌اندازی شود.

رشد بیش از 6 درصدی قیمت توکن رندر

با انتشار اخبار مبنی بر راه‌اندازی ادغام جدیدی در RNDR jobs، توکن رندر رشد 6 درصدی را در 24 ساعت گذشته ثبت کرد. هدف این ادغام بهبود عملکرد در شبکه رندر و ارائه یک تجربه کاربری ساده‌تر برای کاربران است.

رشد بیش از 6 درصدی قیمت توکن رندر

همانطور که گفته شد؛ این توکن در 24 ساعت گذشته 6/19 درصد رشد کرده. به گزارش Coinmarketcap، در حال حاضر این توکن با قیمت 2/73 دلار معامله می‌شود. پایین‌ترین قیمت ثبت شده توکن رندر، 2/47 دلار و بالاترین قیمت آن نیز 2/89 دلار است.

رشد بیش از 6 درصدی قیمت توکن رندر

شایان ذکر است که با افزایش قیمت، حجم معاملات توکن نیز با رشد 47/06 درصدی به 375,507,241 دلار رسیده. به گفته فعالان، در حال حاضر بازار توکن رندر تحت تسلط گاوها است.

نمودار این رمزارز نشان می‌دهد که توکن یک روند صعودی قوی را پیش رو دارد. جالب است بدانید که شاخص قدرت نسبی این توکن نیز در حال حاضر روی 69 قرار دارد که نشان می‌دهد در آینده نه چندان دور شاهد افزایش خرید آن خواهیم بود.

رشد 6 درصدی قیمت توکن رندر

منبع: thenewscrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.