خبر خوب برای دارندگان توکن WLD: این توکن ۶۰ درصد رشد کرد!

رشد ۶۰ درصدی قیمت توکن WLD
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ آذر ۱۴۰۲

بیتستان: به دنبال رشد قیمت بسیاری از آلت‌کوین‌های بازار، قیمت توکن WLD نیز افزایش یافته و رشد ۶۰ درصد را ثبت کرده. رشد ۶۰ درصدی قیمت توکن WLD تنها در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده و به دنبال آن، قیمت تا 4.3 دلار بالا رفته است.

رشد ۶۰ درصدی قیمت توکن WLD

Worldcoin (WLD) نوع جدیدی از ارزهای دیجیتال است و با هدف ایجاد یک شبکه جهانی عظیم برای هویت و امور مالی؛ که برای همه به عنوان یک سرویس عمومی قابل دسترسی باشد؛ توسعه داده می‌شود.

این توکن اخیرا با رشد ۶۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، توانسته توجه بسیاری از فعالان بازار را به خود جلب نماید. این توکن موفق شده خود را به سطح 4.3 دلار برساند. ناگفته نماند که حجم معاملات آن نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ۳/۰۷ میلیارد دلار رسیده است.

در حال حاضر ارزش بازار این توکن ۴۰۶/۰۸ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. احساسات کنونی سرمایه‌گذاران نسبت به توکن Worldcoin صعودی است و شاخص ترس و طمع، سطح ۷۳ را نشان می‌دهد.

این یعنی تقاضا برای خرید این رمزارز تازه معرفی شده بالا است. در حال حاضر عرضه در گردش توکن نیز ۱۰۳/۳۰ میلیون توکن برآورد می‌شود.

رشد ۶۰ درصدی قیمت توکن WLD

این افزایش همزمان با اعلام به‌روزرسانی بزرگ پروتکل Worldcoin، همراه با ادغام‌های جدید با پلتفرم‌های مختلف صورت گرفته است.

Worldcoin حضور خود را در پلتفرم‌هایی مانند Reddit ،Telegram ،Minecraft ،Shopify و Mercado Libre گسترش داده. این یکپارچه سازی‌ها نشان‌دهنده پذیرش و استفاده گسترده‌تر از Worldcoin در پلتفرم‌های متنوع است که به طور بالقوه به افزایش قابل توجه اخیر در ارزش آن کمک می‌کند.

به گفته فعالان بازار، نقدینگی در بازار WLD به شدت بالا رفته که می‌تواند به افزایش قیمت توکن کمک کند. با نگاهی به نمودار این رمزارز، می‌توان دریافت که قیمت آن در بازه زمانی کوتاهی به ۶/۵۱ دلار برسد.

منبع: cryptoticker

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.