جهش 60 درصدی نات کوین در 24 ساعت گذشته: دلیل این رشد چیست؟

جهش 60 درصدی نات کوین در 24 ساعت گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳

بیتستان: بر اساس داده‌های Coinmarketap، قیمت نات‌کوین در 24 ساعت گذشته 60 درصد افزایش یافته. به نظر می‌رسد به دنبال جهش 60 درصدی نات کوین در 24 ساعت گذشته، علاقه نهنگ‌های بازار نیز برای خرید این ارز دیجیتال بیشتر شده است.

جهش 60 درصدی نات کوین در 24 ساعت گذشته

ارز دیجیتال نات‌کوین پس از جبران کامل زیان‌های روز گذشته، با جهشی 60 درصدی در 24 ساعت گذشته در کانون توجهات قرار گرفت. چشم‌انداز فعلی بازار، دستیابی به بالاترین قیمت ثبت‌شده Notcoin یعنی 0.01445 دلار را نوید می‌دهد که تنها 6.67 درصد با قیمت فعلی فاصله دارد.

از زمان عرضه، Notcoin موفق به جلب توجه سرمایه‌گذاران شده و برای چهارمین روز متوالی، جایگاه خود را در میان ترندهای برتر coinmarketcap حفظ کرده است.

این جهش ناگهانی Notcoin را می‌توان به عواملی مانند بازگشت سرمایه به بازار این ارز دیجیتال و افزایش علاقه افراد نسبت داد.

تحلیلگران بر این باورند که در صورت عبور Notcoin از رکورد قیمتی قبلی، امکان دستیابی به قیمت 0.02 دلار در ماه‌های آتی وجود دارد. البته این پیش‌بینی مشروط به تداوم روند صعودی فعلی است.

جهش 60 درصدی نات کوین در 24 ساعت گذشته

لازم به ذکر است که برخی از شاخص‌های تحلیل تکنیکال مانند RSI (شاخص قدرت نسبی) وارد محدوده اشباع خرید شده‌اند. این می‌تواند حاکی از احتمال اصلاح قیمت در کوتاه مدت و کاهش اندک قیمت Notcoin باشد.

به نظر می‌رسد Notcoin روزهای درخشانی را سپری می‌کند. افزایش 60 درصدی قیمت در یک روز، نزدیک شدن به رکورد قیمتی و جلب توجه جامعه ارز دیجیتال، نویدبخش آینده‌ای روشن است. تحلیلگران نیز چشم‌انداز مثبتی را برای این ارز دیجیتال متصور هستند.

منبع: thecoinrepublic

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.