قیمت توکن بیت کوین SV بیش از 65 درصد رشد کرد!

جهش 65 درصدی قیمت توکن بیت کوین اس وی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ دی ۱۴۰۲

بیتستان: بیت‌کوین SV که در حال حاضر به عنوان پنجاه و چهارمین رمزارز برتر در بازار رتبه بندی شده، بیش از 65 درصد رشد کرده است. به دنبال جهش 65 درصدی قیمت توکن بیت کوین اس وی حجم معاملات آن نیز به شدت افزایش یافت.

جهش 65 درصدی قیمت توکن بیت کوین اس وی

بیت‌کوین SV که به عنوان پنجاه و چهارمین ارز برتر بازار شناخته می‌شود، به شدت رشد کرده و توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است.

قیمت این ارز دیجیتال تنها در 24 ساعت گذشته 65 درصد رشد کرده و به بالای محدوده‌ی 91.76 دلار رسیده است. این رشد قیمت بر حجم معاملات توکن نیز تاثیر گذاشته. بر اساس داده‌های موجود، در حال حاضر حجم معاملات این ارز دیجیتال حدود 753.5 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

شایان ذکر است که ارزش بازار این ارز دیجیتال به 1/7 میلیارد دلار می‌رسد. فعالان بازار این رشد قیمت را به افزایش حجم معاملات در Upbit نسبت می‌دهند. چرا که 66/86 درصد از حجم معاملات BSV که بیش از 503 میلیون دلار را شامل می‌شود، در این صرافی انجام شده است.

این روند به افزایش علاقه و اعتماد معامله‌گران کره جنوبی به بیت‌کوین SV اشاره دارد و نقش تأثیرگذار این کشور در بازار ارزهای دیجیتال را برجسته می‌کند. برخلاف احساسات صعودی در بازار کره، کوین‌بیس، یکی از صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال ایالات متحده، موضعی قاطع در برابر بیت‌کوین SV اتخاذ کرده است.

علیرغم افزایش قیمت اخیر BSV، این سکه همچنان افت 82.29 درصدی، نسبت به بالاترین رکورد خود در سال 2020 را نشان می‌دهد.

منبع: U.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.