سرمایه گذاران Coinbase پس از ممنوعیت رمزارزها در چین، بیش از ۱۰۰ میلیون دلار ضرر کردند!

ضرر ۱۰۰ میلیون دلاری سرمایه گذاران کوین بیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ مهر ۱۴۰۰

امروز دولت چین در یک اقدام غافل گیر کننده، به صورت رسمی رمزارزها در این کشور را غیر قانونی و ممنوع اعلام کرد و تذکر داد که فعالیت در این زمینه به منزله دور زدن قانون بوده و جرایم سنگینی در پی خواهد داشت. این خبر تاثیر زیادی در ارزش رمزارزها داشت، به طوری که حتی برای فعالیت برخی صرافی‌ها نیز مشکلاتی به وجود آورد. به عنوان مثال، ضرر ۱۰۰ میلیون دلاری سرمایه گذاران کوین بیس یکی از این مواردی است که بعد از خبر ممنوعیت رمزارزها در چین به وجود آمد. با بیتستان همراه باشید تا این خبر را بیشتر بررسی کنیم.

ضرر ۱۰۰ میلیون دلاری سرمایه گذاران کوین بیس

اوراق Coinbase Global Inc. پس از انتشار اخبار آتی از بانک مرکزی چین در رابطه با رمزارزها، افت قابل توجهی پیدا کرد. امروز در خبری، دولت چین همه معاملات رمزنگاری را ممنوع اعلام کرده و سیاست جدیدی را برای جلوگیری از استخراج رمزارزها و انجام گرفتن معاملات غیرقانونی در این حوزه در پیش گرفت.

ضرر سرمایه گذاران کوین‎‌بیس پس از انتشار این خبر در مطبوعات، ۱۰۰ میلیون دلار تخمین زده شد. از دست دادن اوراق قرضه ۱ میلیارد دلاری ۱۰ ساله و کاهش ۳٫۶ درصدی در یک شب همگی از ممنوعیت رمزارزها در چین سرچشمه می‌گیرند. بعد از این خبر، قیمت و ارزش اوراق قرضه به ۰٫۹۴۵ دلار کاهش یافته است.

اوراق قرضه Coinbase در ۱۴ سپتامبر کاهش چشمگیری داشته بودند که دلیل آن نیز بحران اورگراند بود. البته این افت شدید قیمت به وجود آمده، تنها برای کوین‌بیس نبود و به نوعی یک بحران مالی جهانی محسوب می‌شود که بسیاری از کسب و کارهای موجود در این حوزه را شامل می‌شد.

در لینک زیر می‌توانید جزئیات بیشتری از خبر ممنوعیت رمزارزها در چین به دست آورید

غیرقانونی شدن معاملات رمزنگاری شده در چین

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.