افزایش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار با عرضه ETFهای آتی

افزایش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ مهر ۱۴۰۰

بزرگ‌ترین ارز رمز نگاری شده دنیا یعنی بیت‌کوین افزایش قیمت بسیار بالایی را در این چند روز اخیر داشته و توانسته که معادلات بسیاری از تحلیلگران و معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال را به صورت کامل به هم بریزد. به تازگی نیز اخبار و شواهد حاکی از افزایش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار هستند که در ادامه قصد داریم به این افزایش قیمت و چرایی آن بپردازیم. بیتستان را دنبال کنید.

افزایش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار

بیت‌کوین بار دیگر به سطح قیمت ۶۳,۰۰۰ دلار دست پیدا کرد و در صرافی بیت استمپ به بالاترین سطح روزانه خود یعنی ۶۳,۳۳۷ دلار رسید.

بیت کوین در حال حاضر تقریباً ۲ درصد با بازپس‌گیری بالاترین سطح خود یعنی ۶۴,۸۰۴ دلار فاصله دارد. بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان پس از راه‌اندازی اولین صندوق معاملاتی آتی خود (ETF) مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و فعالان این حوزه قرار گرفت.

افزایش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار

ارائه دهنده ETF ProShares زنگ افتتاحیه در بورس اوراق بهادار نیویورک را درست قبل از اینکه ETF با استقبال زیادی روبرو شود، به صدا درآورد.

ETF بیت کوین مبتنی بر معاملات آتی ProShares در طول ۳۰ دقیقه اول معاملات، ۳۲۰ میلیون دلار معامله شد. جیمز سیفارت از تحلیلگران بلومبرگ این سطح از تقاضا را «دیوانه کننده» توصیف کرد.

همچنین مدیر دارایی ارزهای رمزنگاری شده Grayscale به طور رسمی برای معامله بزرگترین صندوق بیت کوین در جهان (ETF) به اوراق بهادار و کمیسیون ایالات متحده مراجعه کرد.

افزایش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار با عرضه ETFهای آتی

در زیر می‌توانید جزئیات بیشتری از معاملات ETFهای بیت کوین به دست آورید

آیا معاملات ETFهای بیت کوین از فردا آغاز خواهد شد؟

Gary Gensler، رئیس SEC در طول حضور خود در CNBC گفت که ETFها از قوانین ایده آلی برخوردار هستند. او همچنین به شنوندگان خود اعلام کرد که بیت‌کوین هنوز یک دارایی بسیار پر ریسک است.

منبع: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.