میزان عرضه اتریوم در قراردادهای هوشمند چقدر است؟

میزان عرضه اتریوم در قراردادهای هوشمند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ آبان ۱۴۰۰

طبق گزارشات ارائه شده، میزان عرضه اتریوم در قراردادهای هوشمند همچنان در حال افزایش است؛ به طوری که این میزان به ۲۸ درصد رسیده است. برای اطلاع از میزان عرضه اتریوم در قراردادهای هوشمند با بیتستان همراه باشید.

میزان عرضه اتریوم در قراردادهای هوشمند

قراردادهای هوشمند، قراردادهایی هستند که براساس فناوری بلاک‌چین اجرا می شوند و تقاضا برای مبادله متمرکز را کاهش می‌دهند. قراردادهای هوشمند در بخش‌های پررونقی مانند امور مالی غیر متمرکز (DeFi) و توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) تقاضای زیادی داشته‌اند.

DeFiها بر اساس قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاک‌چین‌ها به وجود آمده‌اند که وظایف مالی خاصی را بر عهده دارند.

شبکه اتوماسیون قراردادهای هوشمند متمرکز Gelato، اخیرا بیان کرد که ۱۱ میلیون دلار در تامین مالی خود جمع آوری کرده است. علاوه بر این، ارزش کل قفل شده در DeFi اتریوم از ۱۰۰ میلیارد دلار عبور کرد.

لیست شدن شرکت ارز دیجیتال فرانسوی (Crypto Blockchain Industries) در بورس پاریس!

ادامه خبر را بخوانید

با توجه به ارائه CryptoCompare:

میزان خرید اتریوم از ماه ژوئن به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. به طور متوسط از ۳/۱ میلیون دلار تا ۱۰/۹ میلیون دلار افزایش یافته. با این حال، در هفته دوم اکتبر خروجی‌هایی در اتریوم وجود داشت که احتمالا به دلیل اخبار مربوط به بیت‌کوین بود.

در همین حال، موجودی اتریوم در مبادلات به پایین‌ترین سطح خود در ۲ سال اخیر رسید. از سوی دیگر براساس اطلاعات ارائه شده از Glassnode، تعداد آدرس‌های اتریوم غیر صفر به بالاترین سطح خود رسید. بنابراین، تعداد بیشتری از افراد درحال خرید رمزارز اتریوم هستند.

منبع خبر: blockchain

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.