سوزانده شدن ۶۷ میلیون دلار اتریوم

سوزانده شدن ۶۷ میلیون دلار اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ آبان ۱۴۰۰

سوزانده شدن ۶۷ میلیون دلار اتریوم و بیشتر بودن این عدد از مقدار استخراج این سکه باعث کاهش قیمت این رمزارز شده است. برای خواندن خبر سوزانده شدن ۶۷ میلیون دلار اتریوم  با بیتستان همراه باشید.

سوزانده شدن ۶۷ میلیون دلار اتریوم

با توجه به گزارش burn tracker service، تعداد اتریوم‌های سوزانده شده 12 میلیون دلار بیشتر از اتریوم‌های استخراج شده است. این روند می‌تواندباعث کاهش ارزش اتریوم شود.

با معرفی مکانیزم سوختن-کارمزد(fee-burning)، تمام کارمزدهای تراکنش در شبکه به جای این که به حساب ماینرها منتقل شود سوزانده می‌شود. گاهی اوقات به دلیل حجم بالای شبکه، کارمزد یک تراکنش به میزان قابل توجهی بالا می‌رود. این قضیه منجر به سوختن مقدار زیادی سکه می‌شود.

سوزانده شدن ۶۷ میلیون دلار اتریوم

وضعیت امروز اتریوم در بازار

امروز ۱۶۲۲۸ اتریوم سوزانده شده است که ارزش آن چیزی حدود ۶۷ میلیون دلار است. این درحالی است که فقط ۵۴ میلیون دلار استخراج شده. ماینرها نیز تنها ۲۴۹۵ اتریوم به عنوان کارمزد دریافت کرده اند.

باید توجه داشت که حتی با افزایش حجم  شبکه، کارمزد پایه ثابت است در حالی که سود ماینرها بیشتر می‌شود.

در حال حاضر کارمزد پایه اتریوم ۱۵۴ Gwei است. مجموع این کارمزدها از زمان فعل سازی EIP-1559 حدودا ۲ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. تعداد کل سکه‌های سوخته ۶۵۴۰۰۰ ETH است که ارزشی نزدیک به ۲٫۷ میلیارد دلار را داراست.

در گزارش‌های قبل ارزش سکه‌های سوخته ۲ میلیارد دلار گزارش شده بود اما به دلیل افزایش سریع قیمت در بازار این مقدار ۳۵ درصد افزایش یافته است.

سوزانده شدن ۶۷ میلیون دلار اتریوم

اتریوم حین نگارش این خبر با قیمت ۴۱۵۳ دلار معامله می‌شد. دیروز این رمزارز به دلیل اصلاح بازار جهانی با ۹ درصد زیان معامله شد. اتریوم در حال حاضر، دومین ارز دیجیتال بزرگ با سود ۶ درصدی معامله می‌شود.

منبع: u.today

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.