پیش بینی‌های جالب میلیاردرها در حوزه ارزهای دیجیتال که در سال 2021 به حقیقت پیوستند

برترین پیش بینی ها در سال ۲۰۲۱ در مورد ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ دی ۱۴۰۰

در این خبر تعدادی از برترین پیش بینی ها در سال ۲۰۲۱ در مورد ارزهای دیجیتال را بررسی می‌کنیم. در جمع این میلیاردرها، افرادی مثل ایلان ماسک، سم بنکمن-فرید، مایک نووگراتز و مایکل سیلور حضور دارند. با بیتستان همراه باشید.

برخی میلیاردرها در سال ۲۰۲۱ در مورد بازار ارزهای دیجیتال پیش‌بینی‌هایی کردند. برترین پیش‌بینی‌های صورت گرفته از این قرار هستند:

پایین آمدن ارزش Dogecoin (بری سیلبرت)

در ۸ می، بری سیلبرت (Barry Silbert)، مدیر عامل گروه ارز دیجیتال conglomerate، در توییتر اعلام کرد که ارزش دوج‌کوین پایین خواهد آمد و از دارندگان این میم‌کوین خواست که سود خود را به بیت‌کوین تبدیل کنند.

۸ می روزی بود که ایلان ماسک در برنامه «Saturday Night Live» حضور داشت. دوج‌کوین طی ۲۴ ساعت پس از توییت سیلبرت، ۴۰ درصد سقوط کرد و هنوز هم به طور کامل به حالت قبلی بازنگشته است.

برترین پیش بینی ها در سال ۲۰۲۱ در مورد ارزهای دیجیتال

رسیدن بیت‌کوین به اوج ۶۹ هزار دلاری (ایلان ماسک)

در ۲۲ اکتبر، ایلان ماسک (Elon Musk) یک میم منتشر کرد که نشان می‌داد یک زوج روی تخت دراز کشیده‌اند و به صفحه‌ای نگاه می‌کنند. در این صفحه نشان داده می‌شد که بیت‌کوین با قیمت ۶۹,۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

بزرگترین ارز دیجیتال در ۱۰ نوامبر به آن سطح رسید!

سولانا با ارزش ۳ دلار (سام بانکمن-فرید)

مدیر عامل FTX، سم بنکمن-فرید، در توییتی به منتقدانی که ادعا می‌کردند سولانا (SOL) بالاتر از ارزش واقعی خود (۳ دلار) ارزش‌گذاری شده، پاسخ داد.

سولانا یکی از بهترین ارزهای رمزنگاری شده سال ۲۰۲۱ است.

برترین پیش بینی ها در سال ۲۰۲۱ در مورد ارزهای دیجیتال

سم بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried) ثروتمندترین مرد در حوزه ارزهای دیجیتال است. از آن زمان تاکنون این رمزارز، ۵,۷۳۳ درصد رشد داشته است.

تایید ETF بیت‌کوین توسط رگلاتورهای ایالات متحده (مایک نووگراتز)

در ماه فوریه، مایک نووگراتز، پیش بینی کرد که اولین صندوق قابل معامله بیت‌کوین در سال جاری در ایالات متحده راه‌اندازی خواهد شد.

رگولاتورهای ایالات متحده تنها موفق به تأیید ETF بیت‌کوین شدند. نووگراتز همچنین رشد بیت‌کوین را در سه ماهه چهارم پیش‌بینی کرد.

مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، مدیرعامل Galaxy Digital است.

کم اهمیت بودن ممنوعیت بیت‌کوین در چین (مایکل سیلور)

مایکل سیلور، ممنوعیت بیت‌کوین در چین را کم اهمیت خواند و ادعا کرد که این ممنوعیت در واقع به نفع بیت‌کوین خواهد بود. مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیر عامل MicroStrategy است.

۲۰۲۱ در مورد ارزهای دیجیتال

ایالات متحده اکنون به عنوان بزرگترین مرکز ماینینگ در جهان محسوب شده و به سلطه چین در این حوزه پایان داده است. در اوایل همان ماه، شبکه بیت‌کوین نیز قوی‌تر شد و هش ریت رکوردهای جدیدی ثبت کرد.

منبع: u.today

بیت کوین دوج کوین سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.