شیرجه بیت کوین به زیر 33 هزار دلار؛ علی‌رغم انتظار هولدرها!

شیرجه بیت کوین به زیر 33 هزار دلار؛ علی‌رغم انتظار هولدرها!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰

کاهش قیمت بیت کوین همچنان ادامه دارد، اما کوین‌هایی که حداقل برای یک سال غیرفعال بودند، اکنون 60 درصد از کل عرضه بیت کوین را تشکیل می‌دهند.

بیت‌کوین، به رنج زدن ادامه خواهد داد!

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که BTC/USD در Bitstamp قبل از افتتاح وال استریت در دوشنبه به 32967 دلار کاهش یافته است.
اکنون Bitcoin با 34.1 تا 34.4 هزار دلار مبارزه خواهد کرد. میشائل ون دی پوپ، یکی از همکاران کوین تلگراف، با اشاره به بسته شدن شکاف CME، به دنبال کنندگان توییتر اعلام کرد، اگر این بازپس‌گیری انجام شود، آزمایش سطح 38 هزار دلار به صورت بالقوه ممکن است.
در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین/دلار آمریکا کمی کمتر از 34000 دلار معامله می‌شود و حدود یک ساعت و نیم تا باز شدن بازار مشتقات در ایالات متحده باقی مانده است.
در عین حال، رفتار سرمایه‌گذاران بازاز، ممکن است با رفتار و نگرانی‌های فروشندگان کوتاه‌مدت مقابله کند. همانطور که توسط سرمایه گذار و کارآفرین Alistair Milne اشاره شده است، درصد بیت‌کوین‌هایی که طی ۱۲ ماه گذشته (یا بیشتر) جابه‌جا نشده‌اند، به بیش از ۶۰ درصد کل بیت‌کوین‌های عرضه شده رسیده است.

توییت Alistair Milne درباره بیت کوین

حتی به نسبت، پایین‌ترین قیمتی که بیت‌کوین در بازار نزولی سال ۲۰۱۸ پیدا کرد، در واقع درست زمانی که قیمت بیت کوین با ۸0 درصد ریزش قیمت، به ۳۱۰۰ دلار رسید هم چنین درصدی از بیت‌کوین‌ها، ثابت و بی حرکت در کیف پول‌ها باقی نمانده بودند؛ که این به وضوح، نشان از دیدگاه بلندمدت سرمایه‌گذاران در مقطع فعلی دارد. داده‌های HODL Waves از شرکت تحلیل زنجیره‌ای Glassnode نیز، وجود افزایش هولدرهای شبکه بیت‌کوین را تصدیق می‌کند.

نوسان قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته

اتر هدف 1800 دلاری را دنبال می‌کند

این وضعیت برای آلتکوین‌های اصلی به طور روزانه بدتر به نظر می‌رسید، زیرا اتر (ETH) تقریباً 11٪ کاهش یافت و به نزدیک 2000 دلار رسید. بزرگترین آلتکوین بازار از لحاظ ارزش بازار، در این سقوط شدید تنها نبود؛ 10 آلتکوین برتر بازار به رهبری Solana (SOL) تا زمان نگارش این مقاله تقریباً 18 درصد کاهش داشته‌اند.
معامله گر و تحلیل‌گر محبوب پنتوشی، معتقد است که قیمت مناسب برای خرید اتریوم، زیر ۲۰۰۰ دلار است که در واقع، حدود ۶۰ درصد پایین‌تر از بالاترین قیمت اتریوم است.

او یکشنبه گفت: «اتریوم برای من، یک خرید عالی با قیمت 1800 دلار است و من هنوز معتقدم به این قیمت خواهیم رسید!»

منبع: cointelegraph

بیت کوین

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.