قانون گذاران آمریکا در تلاشند تا ورود سرمایه‌گذاران نهادی به بازار ارزهای دیجیتال را راحت‌تر کنند

تلاش قانون گذاران آمریکا برای کمک به ورود سرمایه‌گذاران نهادی به بازار ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: طبق گفته‌ی کوین اولیری (Kevin O’Leary) قانونگذاران ایالات متحده در حال کار بر روی طرحی هستند تا مسیر ورود به بازارهای کریپتو را برای سرمایه‌گذاران نهادی هموار کنند. تلاش قانون گذاران آمریکا برای کمک به ورود سرمایه‌گذاران نهادی به بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند اتفاقات خوب بسیاری را رقم بزند.

تلاش قانون گذاران آمریکا برای کمک به ورود سرمایه‌گذاران نهادی به بازار ارزهای دیجیتال

کوین اولیری که با نام مستعار آقای شگفت انگیز نیز شناخته می‌شود، فاش کرده است که گروهی از قانونگذاران ایالات متحده در حال کار بر روی سیاستی جهت برای باز کردن درهای بازارهای رمزنگاری به روی سرمایه‌گذاران نهادی هستند. وی در این رابطه گفت:

خبر خوب این است که قانون گذاران همه چیز را بررسی کرده‌اند و قبول دارند که پس از تصویب این سیاست، فرصت فوق‌العاده‌ای برای افراد به وجود خواهد آمد.

کوین اولیری روز پنجشنبه در یک سری توئیت فاش کرد که به تازگی یک جلسه با گروهی از قانونگذاران ایالات متحده (عضو هر دو حزب) برای بحث در مورد مقررات مربوط به کریپتو داشته است.

وی توییت کرد:

روز خود را در مجلس سنا با گروهی از سیاست گذاران دو حزبی گذراندم. آن‌ها روی سیاستی کار می‌کنند تا درهای این بازارها را به روی سرمایه‌گذاران نهادی باز کند.

کوین اولیری همچنین از سناتور سینتیا لومیس (Cynthia Lummis) برای میزبانی این جلسه تشکر کرد. این سناتور طرفدار بیت‌کوین است و در پاسخ به توییت تشکر آمیز اولیری، گفت:

این عالی بود که کوین اولری را هم در جلسه داشتیم. اتفاق‌های بزرگی در حال رخ دادن هستند.

اولری هفته گذشته در توییتی متفاوت اظهار داشت:

بیت کوین، اتریوم، Polygon، همه این بلاک‌چین‌ها در واقع نرم‌افزار هستند. نرخ رشد این نوآوری‌های جدید خارق‌العاده است و سرمایه‌های زیادی از سراسر جهان وارد آن‌ها می‌شوند.

O’Leary بارها گفته است که بسیاری از سرمایه گذاران نهادی منتظر هستند تا بتوانند در بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند.

در ماه فوریه، او گفت که انتظار دارد قیمت بیت‌کوین طی دو تا سه سال (زمانی که موسسات به صورت قانونی بتوانند آن را بخرند) به طور چشمگیری رشد یابد.

منبع: news.bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.