رستوران Chipotle با همکاری Flexa، بیش از ۹۸ ارز دیجیتال را پذیرش می‌کند

همکاری رستوران Chipotle با Flexa برای پذیرش ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: Chipotle یکی از رستوران‌های بزرگ در ایالات متحده آمریکا است که نزدیک به ۳ هزار شعبه دارد. این رستوران برای پذیرش ارزهای دیجیتال مختلف با پلتفرم Flexa همکاری خواهد کرد. به دنبال همکاری رستوران Chipotle با Flexa برای پذیرش ارزهای دیجیتال، کاربران می‌توانند با ۹۸ رمزارز هزینه سفارشات خود را پرداخت کنند.

فست فود زنجیره‌ای Chipotle که بیش از ۲۹۵۰ شعبه در سراسر ایالات متحده دارد،  با همکاری Flexa، از ارزهای دیجیتال پشتیبانی خواهد کرد.

Flexa این همکاری را در اول ژوئن منتشر کرد و گفت که Chipotle تمام ۹۸ ارز دیجیتالی که Flexa در حال حاضر پشتیبانی می‌کند را خواهد پذیرفت. از جمله این ارزهای دیجیتال می‌توان به بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و هفت استیبل‌کوین وابسته به دلار آمریکا مثل USD Coin (USDC) اشاره کرد.

همکاری رستوران Chipotle با Flexa برای پذیرش ارزهای دیجیتال

این در حالی است که وب سایت Chipotle هیچ اطلاعاتی در مورد این همکاری و اعلامیه منتشر نکرد.

اقدامات دیگر رقیبان Chipotle برای پذیرش ارزهای دیجیتال

بسیاری دیگر از رقبای بزرگ این فست فودی نیز در سال‌های گذشته اقدام به پذیرش ارزهای دیجیتال کرده‌اند. به عنوان مثال، برگر کینگ در نوامبر ۲۰۲۱ با پلتفرم تجاری Robinhood شریک شد تا DOGE ،BTC و ETH را پذیرش کند.

مک‌دونالدز نیز در ماه فوریه یک رستوران مجازی در متاورس راه اندازی کرد. با وجود تلاطم در بازار، پذیرش کریپتو در ایالات متحده همچنان بالا است.

نظرسنجی جهانی Crypto.com نشان می‌دهد که تقریباً ۶۰ درصد از کاربران و سرمایه‌گذاران به پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری در سال آینده نظر مثبتی دارند و خواهان انجام این کار هستند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.