کاردانو در صرافی OKCoin ژاپن لیست شد

لیست شدن کاردانو در صرافی OKCoin ژاپن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ شهریور ۱۴۰۱

توکن ADA، در صرافی OKCoin که یکی از بزرگترین صرافی‌های رمزنگاری ژاپنی جهان است، لیست شد. لیست شدن کاردانو در صرافی OKCoin ژاپن به دیده شدن بیشتر کاردانو و جذب سرمایه‌گذاران جدید برای این بلاک‌چین کمک خواهد کرد. برای خواندن جزئیات ابن خبر با بیتستان همراه باشید.

صرافی OKCoin یکی از بزرگترین صرافی‌های رمزنگاری جهان است که شعبه مرکزی آن در ژاپن قرار دارد. این صرافی بزرگ، توکن ADA، توکن اصلی بلاک چین کاردانو، را لیست کرد.

صرافی OKCoin اعلام کرد که از اول سپتامبر معاملات توکن ADA در این صرافی امکان‌پذیر خواهد بود. علاوه بر ADA، ارزهای رمزنگاری شده‌ی دیگری مانند BTC ،ETH ،XRP و تعدادی از ارزهای دیگر نیز در این صرافی لیست شده‌اند.

با توجه به داده‌ها می‌توان گفت در مجموع ۱۷ جفت معاملاتی برای معامله در OKCoin ژاپن در دسترس هستند.

موضع ژاپن در مورد ارزهای دیجیتال

لیست شدن رمزارز ADA در یکی از صرافی‌های پیشرو ژاپن قطعاً هم از نظر دیده شدن و جلب توجه کردن کاردانو و هم از نظر پیدا کردن سرمایه‌گذار برای این پروژه مفید خواهد بود.

ژاپنی‌ها به دلیل بازده پایین بازارهای مالی سنتی (بورس اوراق بهادار و غیره)، به شدت به روش‌های جایگزین سرمایه گذاری علاقه‌مند هستند. علاوه بر این، شرکت‌های ژاپنی و دولت نسبت به اقتصاد دیجیتال دید مثبتی دارند.

علاوه بر دو ارز دیجیتال اصلی (بیت‌کوین و اتریوم)، XRP نیز در ژاپن بسیار محبوب است. به طوری که بانک‌ها برنامه‌های پاداش XRP را برای جذب کاربران جدید راه‌اندازی کرده‌اند و کسب و کارهای بزرگ مرتبط با تجارت الکترونیک، ارز دیجیتال را به عنوان روشی برای پرداخت می‌پذیرند.

منبع: u.today

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.