۳۲۰ هزار اتریوم توسط نهنگ‌ها جابجا شد: قیمت اتریوم چه تغییری خواهد داشت؟

جابجایی ۳۲۰ هزار اتریوم توسط نهنگ ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ آبان ۱۴۰۱

با کاهش پی در پی قیمت اتریوم در چند روز گذشته، فعالیت نهنگ‌های این ارز دیجیتال افزایش یافته است. جابجایی ۳۲۰ هزار اتریوم توسط نهنگ ها یکی از فعالیت‌های این نهنگ‌ها است که پس از افزایش نوسانات اتریوم صورت گرفت. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

جابجایی ۳۲۰ هزار اتریوم توسط نهنگ ها

طبق گزارشات شرکت تحلیلی Santiment، روز پنجشنبه ۲۰ اکتبر، مقدار قابل توجهی توکن اتریوم بین آدرس‌های متعلق به نهنگ‌ها جابه‌جا شد. طبق این گزارش، در یکی از بزرگ‌ترین انتقالات، بیش از 320 هزار توکن اتریوم جابجا شده است.

جابجایی ۳۲۰ هزار اتریوم توسط نهنگ ها

فعالیت نهنگ‌ها زمانی بیشتر شد که قیمت توکن اتریوم به طور پیوسته از سطح ۱,۳۴۲ دلاری خود در ۱۸ اکتبر پایین‌تر آمد. Santiment خاطر نشان می‌کند که تنها هفت ساعت پس از انتقال ۳۲۰ هزار ETH، قیمت این رمزارز کاهش و کمی بعد از آن به طور قابل توجهی افزایش یافت.

بر اساس داده‌های Tradingview، اتریوم روز پنجشنبه به پایین‌ترین سطح خود یعنی ۱,۲۷۰ دلاری سقوط کرد و این روند نزولی تا روز جمعه تداوم پیدا کرد و تا ۱,۲۵۴ دلار ادامه داشت. پس از رسیدن اتریوم به این سطح، روند افزایشی اتریوم شروع شد و قیمت این ارز دیجیتال به مدت دو روز (به طور پیوسته) افزایش یافت. این ارز دیجیتال در ۲۴ اکتبر به سطح ۱,۳۷۰ دلار که بالاترین سطح فعلی است، رسید.

در زمان نگارش این خبر، قیمت ETH در ۲۴ ساعت اخیر افزایش یافته و با قیمت ۱,۳۴۴ دلار معامله می‌شود.

ادغام بزرگ اتریوم بالاخره در اواسط سپتامبر انجام شد و پس از آن اتریوم از مکانیسم اثبات کار (PoW) به مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS) کوچ کرد. در پی این ادغام، استخراج روزانه اتریوم شدیدا کاهش یافت و تاثیرات منفی شدیدی روی ارزش آن گذاشت.

روی آوردن Fidelity به اتریوم

Fidelity، یک شرکت مدیریت دارایی با ۴/۵ تریلیون دلار سرمایه تحت مدیریت است. این شرکت فعالیت خود را از سال ۲۰۱۸ با بیت‌کوین آغاز کرد و اکنون بر روی اتریوم تمرکز کرده است.

فیدلیتی در ایمیلی به مشتریان خود اعلام کرد که «قابلیت مدیریت دارایی اتریوم از تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ به پلتفرم دارایی‌های دیجیتال فیدلیتی افزوده خواهند شد».

این امکان، تنها برای مشتریان فعلی شرکت Fidelity که تا کنون در رمزارز بیت‌کوین فعال بوده‌اند، در دسترس خواهد بود. مدیر عامل این شرکت مدعی است که پس از انتقال شبکه اتریوم به الگوریتم اثبات سهام، سرمایه‌گذاران بیشتری به آن توجه کرده‌اند.

منبع: u.today

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.