هشدار تحلیلگران به سرمایه‌گذاران فلوکی اینو: قیمت این رمزارز احتمالا ۸۰ درصد افت خواهد کرد!

پیش بینی افت 80 درصدی قیمت فلوکی- بیتستان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳

بیتستان: تحلیلگران بزرگ بازار احتمال افت قیمت 80 درصدی FLOKI را مطرح کردند. با وجود مطرح شدن پیش بینی افت 80 درصدی قیمت FLOKI، بسیاری از تحلیلگران نیز انتظار دارند که قیمت فلوکی رشد کند.

پیش بینی افت 80 درصدی قیمت FLOKI

تحلیلگر ارز دیجیتال iMoneyTeam، سقوطی را برای قیمت FLOKI پیش‌بینی کرده که می‌تواند تمام سودهای این چند ماهه‌ی را از بین ببرد. این تحلیل که در پلتفرم TradingView منتشر شده، حرکت قیمت FLOKI را در چند ماه گذشته برای پیش‌بینی مسیر بعدی قیمت آن دنبال می‌کند.

پیش بینی افت 80 درصدی قیمت فلوکی- بیتستان

به گفته‌ی این تحلیلگر، فشار صعودی زیادی روی این میم‌کوین وجود دارد. این فشار حتی با وجود شکسته شدن خط روند قیمت که معمولاً نشان‌دهنده‌ی نزول است، ادامه دارد. اما در این مورد، فشار صعودی می‌تواند به حفظ موقعیت قیمت کمک کند.

از اینجا ممکن است شاهد بهبود قیمت به سمت بالاترین رکوردهای تاریخی باشیم. با این حال، پس از این مرحله است که مشکل واقعی برای این ارز دیجیتال شروع می‌شود.

بر اساس پیش‌بینی iMoneyTeam، قبل از سقوط قیمت FLOKI، شاهد افزایش قیمت خواهیم بود. این نمودار، پیش‌بینی می‌کند که قیمت می‌تواند تا 0.00044 دلار بهبود یابد، که تقریباً 60 درصد افزایش نسبت به قیمت فعلی این میم‌کوین است.

اما پس از آن، احتمال افت قیمت به شدت بالا است و باید منتظر یک روند نزولی پرقدرت و شدید باشیم.

پیش بینی افت 80 درصدی قیمت فلوکی- بیتستان

با شروع افت قیمت، تحلیلگر انتظار دارد که قیمت تا 0.00006 دلار کاهش یابد. حال، با توجه به قیمت فعلی 0.00018 دلار، این به معنای کاهش 80 درصدی قیمت است.

اگر قیمت قبل از سقوط تا سطح 0.00006 دلار، به بالاترین رکورد تاریخی جدید یعنی 0.00044 دلار برسد (همانطور که تحلیلگر پیش‌بینی می‌کند)، سقوط به 0.00006 دلار به معنای کاهش 86 درصدی خواهد بود.

منبع: newsbtc

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.