رنگ خون در بازار کریپتو: قیمت بیت‌کوین به سطح 60 هزار دلار افت کرد!

افت قیمت بیت کوین به سطح 60 هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ تیر ۱۴۰۳

بیتستان: بر اساس داده‌های موجود، بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته روند نزولی به خود گرفته و تا سطح 60 هزار دلار افت کرده. به دنبال افت قیمت بیت کوین به سطح 60 هزار دلار، قیمت آلت‌کوین‌های بازار نیز به شدت کاهش پیدا کرد.

افت قیمت بیت کوین به سطح 60 هزار دلار

بازار ارزهای دیجیتال امروز شاهد افت گسترده است. بسیاری از رمزارزها افت قیمت را در 24 ساعت گذشته تجربه کرده‌اند. به عبارتی ساده‌تر، کل بازار کریپتو با حجم معاملات پایین، در حال تجربه ریزش است.

بر اساس داده‌های موجود، بیت‌کوین تنها در 24 ساعت گذشته افت کرده و به سطح 60 هزار دلار رسیده است. اکثر آلت کوین‌ها نیز با افت قیمت مواجه هستند. به دنبال افت قیمت رمزارزهای شاخص بازار، کل ارزش بازار به 2.37 تریلیون دلار کاهش یافت.

افت قیمت بیت کوین به سطح 60 هزار دلار

جالب است بدانید که در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۰ میلیون دلار در بازار لیکویید شده که ۳۷ میلیون دلار آن مربوط به بیت‌کوین است.

بسیاری از آلت‌کوین‌های بزرگ نیز با افت‌های کمی همراه هستند. به عنوان مثال، اتریوم (ETH) امروز 1.8 درصد، بایننس‌کوین (BNB) 1.6 درصد، سولانا (SOL) 2.5 درصد و تون‌کوین (TON) 1.7 درصد کاهش قیمت ثبت کرده‌اند.

به طور کلی، بدترین عملکرد امروز مربوط به توکن حاکمیتی LDO لیدو است که 15 درصد کاهش یافته. اتنا (ENA) با کاهش 9.2 درصدی و استارک‌نت (STRK) با کاهش 6.4 درصدی به ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

در طرف دیگر ماجرا، بهترین عملکرد متعلق به توکن کوآنت (QNT) است که در طول روز 10 درصد افزایش یافته. آرویو (AR) با افزایش 4 درصدی، دومین ارز دیجیتال پربازده به شمار می‌رود.

منبع: cryptopotato

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.