سندباکس برای مقابله با کلاهبرداری‌های NFT با Brandshield همکاری می‌کند

همکاری سندباکس با Brandshield برای مقابله با کلاهبرداری های NFT
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: بر اساس گزارشات اخیر، پلتفرم بازی آنلاین مجازی سندباکس روز چهارشنبه اعلام نمود که همکاری خود با Brandshield را آغاز کرده. گفتنی است که همکاری سندباکس با Brandshield برای مقابله با کلاهبرداری های NFT آغاز شده است. برای اطلاع از جزئیات دقیق خبر در ادامه با ما همراه باشید.

همکاری سندباکس با Brandshield برای مقابله با کلاهبرداری های NFT

پلتفرم سندباکس روز چهارشنبه اعلام کرد که همکاری خود را با Brandshield (یک شرکت حفاظت از ارزهای دیجیتال) آغاز نموده. این همکاری جهت اطمینان از ایمنی کیف پول‌ها و همچنین اطمینان از ایمنی NFTها آغاز شده است.

سندباکس سومین پلتفرم متاورس مبتنی بر اتریوم است که امکان کسب درآمد از NFTها را برای کاربران فراهم می‌کند. گفتنی است که در این پلتفرم بسیاری از کاربران در معرض کلاهبرداری و سو استفاده قرار گرفته‌اند. بنا به همین دلیل این پلتفرم برای ایمن سازی تراکنش‌های مربوط به nftها اعلام کرد که با Brandshield همکاری می‌کند. Brandshield تهدیدهای مختلف را شناسایی کرده و از رخ دادن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

مدیر عامل پلتفرم سندباکس در بیانیه‌ای بیان کرد که Brandshield یک شریک استراتژیک برای کمک به از بین بردن حملات فیشینگ و تهدیدات آنلاین است. گفتنی است سندباکس قبلا نیز با Brandshield همکاری کرده بود.

جالب است بدانید که در ماه مارس و آوریل Brandshield حدود ۱۲۰ حمله فیشینگ و ۵۸ حساب جعلی را در متاورس شناسایی کرده بود.

مدیر عامل این پلتفرم بیان کرد که سندباکس برای جلوگیری از کلاهبرداری‌ها دوره‌های آموزشی را برای مشتریان خود برگزار خواهد کرد. علاوه بر این پلتفرم اوپن سی برای جلوگیری از این کلاهبرداری‌ها اقداماتی را انجام داده است.

کلاهبرداری در بازار NFTها روز به روز در حال افزایش است. در این دسته از کلاهبرداری‌ها کاربران با جای زدن خود به عنوان متاورس‌های قانونی، دارایی‌های افراد را به سرقت می‌برند.

منبع: blockchain.news

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.