کلاهبرداری با توکن جعلی MASK: بیش از ۴۰۰ نفر قربانی این کلاهبرداری شدند!

کلاهبرداری با نماد جعلی MASK به روش هانی پات
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ دی ۱۴۰۰

بیتستان: براساس گزارشات اخیر، بسیاری از فعالان بازار دیجیتال بیان کردند که رمزارز MASK یک رمزارز جعلی است که از روش کلاهبرداری هانی پات استفاده می‌کند. با ما همراه باشید تا از جزئیات کلاهبرداری با نماد جعلی MASK به روش هانی پات مطلع شوید.

بسیاری از فعالان بازار دیجیتال گزارش دادند که توکن MASK یک نماد جعلی برای کلاهبرداری بوده و نماد کیف پول MetaMask را جعل کرده است.

براساس گزارشات اخیر در روز ۲۸ دسامبر، تعدادی از دارندگان اتر بیان کردند که بعد از خرید توکن MASK نمی‌توانند آن را بفروشند.

یکی از کاربران توییتر تصویری را از تاریخچه تراکنش یک دارنده اتر منتشر کرد که توکن MASK را به قیمت ۸۸ هزار دلار خریداری کرده بود اما نمی‌تواند آن را بفروشد. این نوع کلاهبرداری را هانی پات می‌نامند.

تاریخچه فروش توکن ماسک

طبق گزارشات ارائه شده از Ethterscan، تعداد قربانیان این نوع کلاهبرداری امکان دارد نزدیک به ۴۰۰ نفر باشد. این توکن توسط شبکه MaskDAO صادر شده است.

به نظر می‌رسد در چند ساعت اولیه بازار معامله‌گران می‌توانستند این رمزارز را بفروشند. با این حال، این توکن توسط برخی از اینفلوئنسرهای NFTها حمایت می‌شود.

نحوه کلاهبرداری هکرها با این روش

فعالان بازار دیجیتال این روش کلاهبرداری را با انتشار یک توییت توضیح دادند.

کلاهبرداری با نماد جعلی ماسک به روش کلاهبرداری هانی پات

هکرها  یک کد مخرب را وارد توضیحات این توکن کردند که در نتیجه منجر به رویت کلید آبی با متن «Verified» در کنار جفت معاملاتی WETH/MASK شد.

پس از خرید ۱ میلیون دلاری از این توکن توسط کاربران، دیگر امکان فروش آن وجود نداشت.

منبع خبر: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.